Elis31 Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Egentlig ønsker jeg å kutte mest mulig ned på sukker. Og jeg tror man da tåler å spise vanlig sukker i helgene. Men om man ønsker noe i smoothien til hverdags og sånt.... Er det noen som har erfaring med stevia? Er det godt eller gir det bismak? Hvor skaffer du det fra? Andre bra anbefalinger når det gjelder f.eks andre søtningsstoffer? 0 Siter
cathlin Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Stevia er en plante/urt som du kan ha i hagen. Bladene er veldig søte. 0 Siter
fresja Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg kjøpte Stevia her: http://www.altshop.no/nettbutikk/stevia-p-109.html# Syntes ikke det smakte så godt som suketter, men er nok mye sunnere. 0 Siter
illuminatum Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Bare pass på at du ikke kompenserer med å ha frukt i smoothien da. 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 Bare pass på at du ikke kompenserer med å ha frukt i smoothien da. Hva mener du? Jeg har ikke tenkt å bli så hysterisk at jeg kutter ut frukt..Men i smoothie har jeg juice og bær vanligvis. 0 Siter
illuminatum Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Hva mener du? Jeg har ikke tenkt å bli så hysterisk at jeg kutter ut frukt..Men i smoothie har jeg juice og bær vanligvis. Juice har like mye sukker som cola. Youghurt og bær er ypperlig i smoothies. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.