Gå til innhold

MR av mage/tarm

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1275586573' post='4372716]

Jeg slipper å drikke kontast! :o) Så får jeg dop i tillegg dersom jeg ikke føler meg helt komfortabel.

For den kontastvæska er ikke noe særlig, få i blodet er greiere, men jeg skulle ikke ha det heller, jeg er heldig for en gang skyld ;o)

Å så bra! :) Jeg er imponert over helsepersonalet jeg selv har vært i kontakt med. De er både hyggelige og serviceinnstilte og står på for å gjøre behandlingen til en så god opplevelse som mulig. Lykke til Shira. :)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

5

• Dorthe

5

• Katt-ja

2

• hidi, the scorpion

2

Gjest Shira :o)
Skrevet

Å så bra! :) Jeg er imponert over helsepersonalet jeg selv har vært i kontakt med. De er både hyggelige og serviceinnstilte og står på for å gjøre behandlingen til en så god opplevelse som mulig. Lykke til Shira. :)

Personalet var dyktige og veldig hyggelige! :o)

Dessverre ble det mye rot, og det som skulle være fort gjort, ble en lang dag, med ekstra undersøkelser, og endel påkjenninger på meg. Personalet gjorde sitt ytterste for at dagen ikke skulle bli alt for ille. :o) (litt frustrasjon var det, men det gikk ikke på meg, men rot i systemet og manglende kommunikasjon)

Så nå har jeg svelgt ett kamera (kapselendoscopi) i tillegg, som filmet seg nedover i systemet, får satse på at jeg er godt filmmateriale og ser strålende ut på film ;o)

Generelt så har jeg truffet så mange flotte helsearbeidere, og jeg har lang fartstid i helsevesenet vårt. Mange flotte ansatte der ute, som gjør en viktig og god jobb!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...