Gå til innhold

Hva er din mentale alder? (quiz)

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• Mary Poppins

4

• Katt-ja

3

• 200eek

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

26. Det er bare ca. halvveis til den fysiske.

Den testen må gi de fleste en lav score, jeg forsøkte virkelig ikke å virke yngre enn jeg er da jeg svarte.

Skrevet

hihi, min mentale alder er 22, og jeg er 34, ganske greit det:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Den testen må gi de fleste en lav score, jeg forsøkte virkelig ikke å virke yngre enn jeg er da jeg svarte.

''Den testen må gi de fleste en lav score, jeg forsøkte virkelig ikke å virke yngre enn jeg er da jeg svarte.

''

Hehe, samme her.

Og mye kan jo skje ved matematikk, og en vet lite om variansen, antakelig svarte jeg dels som en 6-åring, dels som en fjortis og dels som en 60-åring, ergo ble jeg 24! :P

Gjest tenker jeg
Skrevet

''Den testen må gi de fleste en lav score, jeg forsøkte virkelig ikke å virke yngre enn jeg er da jeg svarte.

''

Hehe, samme her.

Og mye kan jo skje ved matematikk, og en vet lite om variansen, antakelig svarte jeg dels som en 6-åring, dels som en fjortis og dels som en 60-åring, ergo ble jeg 24! :P

Den er nok laget av noen som er så unge at alt over tjue er skikkelige gamlinger:o)

Og da er det ikke forskjeller om du er tjueto eller tretti..

Gjest annlovinda
Skrevet

24 her også, og ganske langt fra sannheten, sånn ca 20 år unna :)

Gjest Elextra
Skrevet

24 her også, og ganske langt fra sannheten, sånn ca 20 år unna :)

Er vi omtrent jevngamle? ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Er vi omtrent jevngamle? ;)

Mulig det :) Jeg tror vel egentlig jeg er litt eldre enn deg da, men vet ikke :) Jeg blir 44 i år

Gjest Elextra
Skrevet

Mulig det :) Jeg tror vel egentlig jeg er litt eldre enn deg da, men vet ikke :) Jeg blir 44 i år

Nei, antakelig er du bare litt modnere ;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, antakelig er du bare litt modnere ;)

Hehe :)

Gjest Kayia
Skrevet

24 jeg også. :) Eller kanskje man ikke skal smile av dét når man nærmer seg 40...

Gjest Elextra
Skrevet

24 jeg også. :) Eller kanskje man ikke skal smile av dét når man nærmer seg 40...

Kanskje heller mentalt som en 50-åring og kropp som en 24-åring enn omvendt, ja? :)

Skrevet

Min mentale alder er 46 år...og jeg er 46 år også...=)

Gjest Kayia
Skrevet

Kanskje heller mentalt som en 50-åring og kropp som en 24-åring enn omvendt, ja? :)

Hehe, ingen dårlig combo ;-)

Skrevet

Fikk 28 år. På noen områder kan det nok stemme ganske bra med hvordan jeg selv føler meg, men har vel blitt litt "eldre" mentalt på andre måter...

Nå var det ikke alle spørsmålene som hadde et svaralternativ som passet så godt da.. Og på andre spørsmål (f,eks musikk og mat) kunne jeg gjerne ha valgt flere arternativer.

Så svarene mine står nok ikke 100% i forhold til spørsmålene..

Gjest ingen nick
Skrevet

40

1.55% falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

''26. Det er bare ca. halvveis til den fysiske.''

Nøyaktig det samme her :-)

Mary Poppins
Skrevet

Oi jeg ble veldig ung :-/

Jeg tror det at jeg er over gjennomsnittlig opptatt av utseende, og at jeg er glad i en fest eller to, ødela litt for meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...