Katt-ja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Oi jeg ble veldig ung :-/ Jeg tror det at jeg er over gjennomsnittlig opptatt av utseende, og at jeg er glad i en fest eller to, ødela litt for meg ;-) ''Jeg tror det at jeg er over gjennomsnittlig opptatt av utseende, og at jeg er glad i en fest eller to, ødela litt for meg ;-)'' Hvor ung ble du egentlig, siden du karakteriserer resultatet som "ødelagt"? 15? ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 ''Jeg tror det at jeg er over gjennomsnittlig opptatt av utseende, og at jeg er glad i en fest eller to, ødela litt for meg ;-)'' Hvor ung ble du egentlig, siden du karakteriserer resultatet som "ødelagt"? 15? ;-) 20 ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 28 år... Noe sier meg at jeg har tatt denne testen før? Spm om Orlando Bloom virket kjent :-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Fikk 28 år. På noen områder kan det nok stemme ganske bra med hvordan jeg selv føler meg, men har vel blitt litt "eldre" mentalt på andre måter... Nå var det ikke alle spørsmålene som hadde et svaralternativ som passet så godt da.. Og på andre spørsmål (f,eks musikk og mat) kunne jeg gjerne ha valgt flere arternativer. Så svarene mine står nok ikke 100% i forhold til spørsmålene.. ''Nå var det ikke alle spørsmålene som hadde et svaralternativ som passet så godt da.. Og på andre spørsmål (f,eks musikk og mat) kunne jeg gjerne ha valgt flere arternativer.'' Ja, slik er det ofte på denne typen "test deg selv". Men at jeg er ferdig med skolen og derfor ikke har lekser, er det ihvertfall ingen tvil om :-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Den er nok laget av noen som er så unge at alt over tjue er skikkelige gamlinger:o) Og da er det ikke forskjeller om du er tjueto eller tretti.. Tanken slo meg også :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 28 år... Noe sier meg at jeg har tatt denne testen før? Spm om Orlando Bloom virket kjent :-) Jeg syntes tittelen virket kjent, men spørsmålene husket jeg ikke. Hm, det har kanskje med min mentale alder å gjøre . 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg ble 26. Hadde trodd jeg skulle få mye høyere alder, siden jeg ga så mange fornuftige/kjedelige svar. Men det er mulig jeg tar helt feil når jeg tror at man blir mer fornuftig (og kjedelig) med alderen ;-) 0 Siter
200eek Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 20!!!!!!! Svarte...det var et stykke..............et godt stykke...............under det *ler godt* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 20!!!!!!! Svarte...det var et stykke..............et godt stykke...............under det *ler godt* Da er vi på lik linje mentalt da 200EEK ;-) 0 Siter
200eek Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Da er vi på lik linje mentalt da 200EEK ;-) He he...det har vi vel egentlig funnet ut tidligere har vi ikke.... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 He he...det har vi vel egentlig funnet ut tidligere har vi ikke.... Hehe 0 Siter
Gjest alomo Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 20 Sikkert fordi jeg har en sønn på 18. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.