nick Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 18. Imponerende! Trodde ikke jeg skulle havne så høyt. Nedsiden er at jeg ikke er særlig kompatibel med noen andre her. Paradise Hotel rulez! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 LOL, ble 18 jeg... Tenkte jeg det ikke 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Tenkte jeg det ikke He, he - snakket nettopp med noen av klassekameratene mine (som alle er mellom 20-22) at jeg ikke følte meg noe eldre enn dem... 0 Siter
frosken Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Jeg syntes tittelen virket kjent, men spørsmålene husket jeg ikke. Hm, det har kanskje med min mentale alder å gjøre . Nei, det var en annen test vi tok for noen uker siden. Den hadde helt andre spørsmål, sånne som gjorde at man lurte på om man kom til å komme ut med 80 år som resultat. 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Nei, det var en annen test vi tok for noen uker siden. Den hadde helt andre spørsmål, sånne som gjorde at man lurte på om man kom til å komme ut med 80 år som resultat. ...men var ikke Orlando Bloom med der også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.