Gå til innhold

Klaging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt enig med mannen her jeg, To års venteliste er ganske vanlig på mange avdelinger og det synes jeg er altfor lenge når man er syk. Det er faktisk mange som dør i ventelistekøen og det synes jeg ikke er akseptabelt. Og at utredninger skal ta mange år, jeg har vært med på en utredning tok 5 år og det er jo et mareritt når man blir dårligere og dårligere og jeg endte med å ikke kunne gå mer.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har heller ikke noe å klage på ang helsevesenet i norge, har fått rask behandling når det har vært noe.

Men jeg er helt enig med denne mannen om at 2 års ventetid er altfor lenge. Så hvis folk opplever slike ventelister skjønner jeg godt de er misfornøyde.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med det norske helsevesenet - og det tror jeg _flesteparten_ av pasientene også er. De sakene det blir slått opp om i pressen er selvfølgelig de negative, så det er i hovedsak de vi hører om. Det er også dessverre slik at hvis ting da er negativt i helsevesenet, så kan det også få alvorlige konsekvenser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...