Gå til innhold

Kan jeg svelge brusetabletter?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruseren
Skrevet

Har fått medisiner av legen i form av brusetabletter. Skal røres ut i et halvt glass vann og drikkes, men jeg klarer bare ikke å drikke det. Det smaker ikke godt og jeg bare brekker meg.

Kan jeg svelge brusetablettene med vann istedet?

Caloni Makaroni
Skrevet

Kan du ikke be om å få tabletter som ikke bruser? De fleste tabletter finnes i vanlig form. Hvilken type medikament er det? (Om du vil si det, da)

Skrevet

Knip nesen igjen, så du ikke kjenner smak. Så heller du det halvet glasset i deg i en slurk eller to.

Gjest Bruseren
Skrevet

Kan du ikke be om å få tabletter som ikke bruser? De fleste tabletter finnes i vanlig form. Hvilken type medikament er det? (Om du vil si det, da)

Medisinen heter Zantac.

Ser de finnes som vanlige tabletter, men vet ikke om det funker på samme måte som brusetablettene?

Caloni Makaroni
Skrevet

Medisinen heter Zantac.

Ser de finnes som vanlige tabletter, men vet ikke om det funker på samme måte som brusetablettene?

Om du leser på felleskatalogen.no står det noe om det der. Brusetablettene fungerer raskere (3 minutter) enn vanlige tabletter (30 minutter). Ellers kan jeg ikke se at det er noen forskjeller, men jeg leste bare raskt igjennom det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...