Gjest Bruseren Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Har fått medisiner av legen i form av brusetabletter. Skal røres ut i et halvt glass vann og drikkes, men jeg klarer bare ikke å drikke det. Det smaker ikke godt og jeg bare brekker meg. Kan jeg svelge brusetablettene med vann istedet? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Her er det en som forteller en egenopplevd historie: http://sandrawesterhagen.vgb.no/2008/11/18/brusetabletter-ma-iallfall-ikke-svelges-hele/ Så: Nei, anbefales ikke 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Kan du ikke be om å få tabletter som ikke bruser? De fleste tabletter finnes i vanlig form. Hvilken type medikament er det? (Om du vil si det, da) 0 Siter
fresja Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Knip nesen igjen, så du ikke kjenner smak. Så heller du det halvet glasset i deg i en slurk eller to. 0 Siter
Gjest Bruseren Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Kan du ikke be om å få tabletter som ikke bruser? De fleste tabletter finnes i vanlig form. Hvilken type medikament er det? (Om du vil si det, da) Medisinen heter Zantac. Ser de finnes som vanlige tabletter, men vet ikke om det funker på samme måte som brusetablettene? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Medisinen heter Zantac. Ser de finnes som vanlige tabletter, men vet ikke om det funker på samme måte som brusetablettene? Om du leser på felleskatalogen.no står det noe om det der. Brusetablettene fungerer raskere (3 minutter) enn vanlige tabletter (30 minutter). Ellers kan jeg ikke se at det er noen forskjeller, men jeg leste bare raskt igjennom det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.