meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Noen forslag til hva man kan ha i lefsene? bortsett fra det man bruker til taco 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Philadelfiaost og laks eller spekeskinke. Eggerøre, spekeskinke, potetsalat. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg vet ikke, men hvor serverer du disse lefsene? 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 Jeg vet ikke, men hvor serverer du disse lefsene? skal ha det til middag idag tenkte jeg 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 Philadelfiaost og laks eller spekeskinke. Eggerøre, spekeskinke, potetsalat. det er mer sånn lunsj aktig syns jeg? men høres digg ut.. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg vet ikke, men hvor serverer du disse lefsene? LOL! Vi inviterer! 0 Siter
cathlin Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 LOL! Vi inviterer! Vi inviterer oss selv. Ja? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Vi inviterer oss selv. Ja? Selvsagt! Sultne, og våte i øynene. Hvem blir ikke Mor Theresa av slikt? 0 Siter
cathlin Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Selvsagt! Sultne, og våte i øynene. Hvem blir ikke Mor Theresa av slikt? Jeg har dådyr-øyne! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har dådyr-øyne! Jeg kan klynke som en hund! - Hvordan går det med pizzaen? Ser ut til at vi må ha en back up plan... (Hvor bor du sa du?) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Siden jeg allerede er sulten: fetaost, rødløk, soltørkede tomater, baconterninger, stekte kyllingbiter... Når er det servering? 0 Siter
cathlin Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg kan klynke som en hund! - Hvordan går det med pizzaen? Ser ut til at vi må ha en back up plan... (Hvor bor du sa du?) Jeg løy. Jeg har ikke dådyrøyne Det er uvisst hvilke øyne jeg har. Pizzaen er nesten spist opp. Du kan få et par smuler hvis du vil.. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 PS! Lag dobbelt opp. cathlin er også sulten (og ikke akkurat småspist!) 0 Siter
cathlin Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 PS! Lag dobbelt opp. cathlin er også sulten (og ikke akkurat småspist!) Jepp, jeg har plass til mer! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg løy. Jeg har ikke dådyrøyne Det er uvisst hvilke øyne jeg har. Pizzaen er nesten spist opp. Du kan få et par smuler hvis du vil.. Det var det jeg tenkte, -du er ikke akkurat småspist! (Se konstruktivt svar til trådstarter.) Jeg tror du har mandeløyne. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 Siden jeg allerede er sulten: fetaost, rødløk, soltørkede tomater, baconterninger, stekte kyllingbiter... Når er det servering? det hørtes kjempe godt ut =) 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 PS! Lag dobbelt opp. cathlin er også sulten (og ikke akkurat småspist!) hehe =) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 det hørtes kjempe godt ut =) Det håper jeg det er også. :-) Når cathlin slutter med alt matpratet sitt skal jeg vurdere å sette i gang testsmaking av vedlagte oppskrift. Nytt PS: Glemte sjampinjong! 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 Det håper jeg det er også. :-) Når cathlin slutter med alt matpratet sitt skal jeg vurdere å sette i gang testsmaking av vedlagte oppskrift. Nytt PS: Glemte sjampinjong! men det trengs kanskje en saus til ? eller noe creme fresh eller liknende... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 men det trengs kanskje en saus til ? eller noe creme fresh eller liknende... Jeg har brukt honningsennep når jeg har lagd noe lignende tidligere. Smurte et tynt lag på et foccaciabrød (delt i to, endte opp som en foccaciaburger) og la resten oppå. Stekte det litt i stekovnen og vips! Kjempegodt! Går sikkert bra å bruke rømme og hva de nå heter de sunne variantene. Eller litt pesto? Men bare litt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.