Gå til innhold

fyll til tortillalefser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt honningsennep når jeg har lagd noe lignende tidligere. Smurte et tynt lag på et foccaciabrød (delt i to, endte opp som en foccaciaburger) og la resten oppå. Stekte det litt i stekovnen og vips! Kjempegodt!

Går sikkert bra å bruke rømme og hva de nå heter de sunne variantene. Eller litt pesto? Men bare litt!

ok takk for tips =)

Skrevet

Det var det jeg tenkte, -du er ikke akkurat småspist! (Se konstruktivt svar til trådstarter.)

Jeg tror du har mandeløyne.

Har ikke peiling, men de virker.

Tipper du har blå øyne.

-------

Ok. Skal man slutte å prokrastinere?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har ikke peiling, men de virker.

Tipper du har blå øyne.

-------

Ok. Skal man slutte å prokrastinere?

Blir ikke til ekstra salt i maten denne uka. Dårlig tippa. Virker mine også. Ser på John Arne Riise as we speak.

-----

Slutta å prokrastinere for 10 minutter siden. Vasker opp. -Før- jeg lager middag. Sier noe om hvor god jeg er på prokrastinering... Evt skylde på rengjøreren som fremdeles er ute i streik... :-P

Skrevet

Blir ikke til ekstra salt i maten denne uka. Dårlig tippa. Virker mine også. Ser på John Arne Riise as we speak.

-----

Slutta å prokrastinere for 10 minutter siden. Vasker opp. -Før- jeg lager middag. Sier noe om hvor god jeg er på prokrastinering... Evt skylde på rengjøreren som fremdeles er ute i streik... :-P

Jeg trodde virkelig at silver-faryene hadde blå øyne.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg trodde virkelig at silver-faryene hadde blå øyne.

Ikke kom og si at du tror jeg har vinger også?! :-O

Øynene er grønne! - og jeg er stygg i munnen!

So much for fairytales! ;-)

candyqueen_83
Skrevet

det er mer sånn lunsj aktig syns jeg? men høres digg ut..

Tenkte ikke at det skulle være middag. Chilibønner, og stekt kyllingfilet?

Skrevet

Tenkte ikke at det skulle være middag. Chilibønner, og stekt kyllingfilet?

tenkte noe sånt ja..

candyqueen_83
Skrevet

Siden jeg allerede er sulten: fetaost, rødløk, soltørkede tomater, baconterninger, stekte kyllingbiter...

Når er det servering?

NAM!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

NAM!

Der ser du! Jeg er ikke så verst på å mekke mat, når jeg bare kommer så langt! :-) Men så er jo planlegging halve måltidet ;-D

Skrevet

Philadelphia ost med hvitløk, roastbiff, salatblad, reddiker og rødløk.

Gjest Prøv dette! :-)
Skrevet

Røkt kalkunpålegg, salat, paprika, mango, agurk og rømme

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...