willia Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Kan egentlig sukkerbrødbunn fryses? Hvor lenge i så tilfelle? Er det like godt som den "ferske" varianten? 0 Siter
Noraførr Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Ja, sukkerbrødbunner kan fryses, men bør tines langsomt og uten plast, for at de ikke skal bli klissete. 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 De kan det, men min erfaring er at kaken blir litt tørrere. Men det kan du fikse ved å bruke noe flytende fyll som trekker inn i sukkerbrødene. Jeg pleier også å dele bunnen før frysing dersom den skal deles. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 [quote name=smil til livet )' timestamp='1275519732' post='4372331] De kan det, men min erfaring er at kaken blir litt tørrere. Men det kan du fikse ved å bruke noe flytende fyll som trekker inn i sukkerbrødene. Jeg pleier også å dele bunnen før frysing dersom den skal deles. ''De kan det, men min erfaring er at kaken blir litt tørrere. Men det kan du fikse ved å bruke noe flytende fyll som trekker inn i sukkerbrødene.'' Sukkerbrød skal dynkes! Og dynkes skikkelig! Halvtørre bløtkaker er grusomt. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 ''De kan det, men min erfaring er at kaken blir litt tørrere. Men det kan du fikse ved å bruke noe flytende fyll som trekker inn i sukkerbrødene.'' Sukkerbrød skal dynkes! Og dynkes skikkelig! Halvtørre bløtkaker er grusomt. Enig. Og gjerne lages dagen før de skal spises, da blir de ekstra gode og blaute. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Enig. Og gjerne lages dagen før de skal spises, da blir de ekstra gode og blaute. Nja - jeg er ikke så glad i krem som har ligget på kaken siden dagen før, med mindre det er marsipanlokk på. .o) Men den kan jo dynkes dagen før og monteres noen timer før den skal spises. ) 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 ''De kan det, men min erfaring er at kaken blir litt tørrere. Men det kan du fikse ved å bruke noe flytende fyll som trekker inn i sukkerbrødene.'' Sukkerbrød skal dynkes! Og dynkes skikkelig! Halvtørre bløtkaker er grusomt. ''Sukkerbrød skal dynkes! Og dynkes skikkelig! Halvtørre bløtkaker er grusomt.'' Enig! Jeg dynker dem uansett. Men dersom jeg fryser dem så dynker jeg dem ekstra for at de ikke skal bli tørre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.