Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusset opp for 2 år siden. Badet er ca 9m2 og kostet ca 250.000 å pusse opp.

Da skiftet vi absolutt alt og flisla gulv og vegger. I tillegg endret vi fasaden ved at to vinduer ble fjernet og 1 vindu med annen form ble satt inn.

Har dobbel vask, vegghengt toalett, badekar og dusjhjørne. Har også fått inn et skap som har skittentøyssjakt ned til vaskerommet i nederste hylle :D (Beste med hele badet!)

Skrevet

Vi pusset opp for 2 år siden. Badet er ca 9m2 og kostet ca 250.000 å pusse opp.

Da skiftet vi absolutt alt og flisla gulv og vegger. I tillegg endret vi fasaden ved at to vinduer ble fjernet og 1 vindu med annen form ble satt inn.

Har dobbel vask, vegghengt toalett, badekar og dusjhjørne. Har også fått inn et skap som har skittentøyssjakt ned til vaskerommet i nederste hylle :D (Beste med hele badet!)

Av og til lurer jeg på hvor de pengene er, som jeg sparer ved aldri å pusse opp? (jeg har heller ikke lyst til det)

Tusenlappene burde jo tyte ut av mine (gamle) skap :-)

Skrevet

''...men enkelte fantaserer jo om håndtverkersex!''

*hehe* Jeg skulle innom et sted og høre på pris på skifte av varmtvannstank for et par år siden. Rørleggeren var det smellkjekkeste jeg noen gang har sett og møtt og jeg var totalt i ørska den tiden jeg var der inne! Da jeg kom ut igjen hadde jeg bestilt tank og dusjkabinett, men helt glemt å spørre på prisen og jeg holdt på å glemme å kjøre innom sfo for å hente jentungen! *hehe*

Og de rørleggerne som kom hjem til meg for å montere saker og ting var jaggu meg av samme ulla de også - så dersom disse var representative for håndverkere så ja takk til håndverkersex!!!! ;o)

Jeg deler ikke samme erfaringen, gitt. De rørleggere osv som har vært hjemme hos meg har ikke vært noe å skryte av, så jeg har tenkt at de venninnene mine som drømmer mest om dette tror at håndtverkere er som han på Coca Cola light break-reklamen!

Skrevet

Av og til lurer jeg på hvor de pengene er, som jeg sparer ved aldri å pusse opp? (jeg har heller ikke lyst til det)

*he he*

Skrevet

Jeg deler ikke samme erfaringen, gitt. De rørleggere osv som har vært hjemme hos meg har ikke vært noe å skryte av, så jeg har tenkt at de venninnene mine som drømmer mest om dette tror at håndtverkere er som han på Coca Cola light break-reklamen!

''så jeg har tenkt at de venninnene mine som drømmer mest om dette tror at håndtverkere er som han på Coca Cola light break-reklamen!''

*hehe* Men "mine" rørleggere var sånn, bare litt mer i min alderkategori! Helt sant!

Skrevet

Vi har totalrenovert to bad, begge på 4.2 m2. Det ene for fem år siden. Kom på 98 000. Det andre var ferdig nå rett før jul. 120 000. Med noe mer egeninnsats, og en litt høyere standard på baderomsmøbler og fliser.

Ok. Det er 120.000 som er budsjettet mitt. Badet er bad nr. 2, så det skal være smakfullt, men ikke luksuriøst. Det er ikke så mye som kan gjøres som egentinnsats.

Skrevet

He, he :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...