EnolaGay Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Er det bare meg eller er det flere som sliter med møkkete hus om dagen? Det er umulig å vaske, hjelper bare et par timer. I går stod skyvedøra på verandaen åpen i finværet et par timer, og i dag så jeg at hele det mørke stuegulvet er totalt dekket av gult pollen! Og sand fra klær og små tær. Nytter ikke altså. Ergelig! 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 er sånn her også lei av å vaske hele tiden.. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Skrevet 2. juni 2010 er sånn her også lei av å vaske hele tiden.. Godt å høre at det ikke bare er meg da.. Føler meg som en oppvridd klut selv og går her og knurrer til alle. :0/ Jeg får kanskje skaffe meg kraftige solbriller til innebruk og så bare overse det til vi er ferdig med bare tær/ åpne dører sesongen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Godt å høre at det ikke bare er meg da.. Føler meg som en oppvridd klut selv og går her og knurrer til alle. :0/ Jeg får kanskje skaffe meg kraftige solbriller til innebruk og så bare overse det til vi er ferdig med bare tær/ åpne dører sesongen. hehe 0 Siter
-ssi Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Det er normalt. Tok ut golvteppet i dag og banket det (naboen lurte på om det var brann) Vil ikke ha det inn igjen. Men alternativet er sølespor etter bikkja fra terrassedøra til kjøkkenet. 0 Siter
Gjest mamma1977 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Samme problemet her, har en liten jente på 2 år som griser til det meste... har nesten gitt opp å gjøre rent hehe Attpåtil er jeg gravid og har bekkenløsning 0 Siter
EnolaGay Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 Samme problemet her, har en liten jente på 2 år som griser til det meste... har nesten gitt opp å gjøre rent hehe Attpåtil er jeg gravid og har bekkenløsning Gratulerer med magen! Og da har du all grunn i verden til å droppe rengjøring! Sett deg i skyggen med beina høyt du, :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Pollen er da ikke skitt, det går i en helt annen kategori! :-) Hadde gjester og spiste ute i går (deilig!). Dekket med mørke tallerkener som etter en havtime var dekket med gult støv. Men det er sikkert bare næringsrikt 0 Siter
EnolaGay Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 Pollen er da ikke skitt, det går i en helt annen kategori! :-) Hadde gjester og spiste ute i går (deilig!). Dekket med mørke tallerkener som etter en havtime var dekket med gult støv. Men det er sikkert bare næringsrikt *Skratter* det har jeg igrunnen ikke tenkt på! Du har sikkert rett! *føle seg sunn* :0P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.