Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det flere som sliter med møkkete hus om dagen? Det er umulig å vaske, hjelper bare et par timer.

I går stod skyvedøra på verandaen åpen i finværet et par timer, og i dag så jeg at hele det mørke stuegulvet er totalt dekket av gult pollen! Og sand fra klær og små tær.

Nytter ikke altså. Ergelig!

Skrevet

er sånn her også :( lei av å vaske hele tiden..

Skrevet

er sånn her også :( lei av å vaske hele tiden..

Godt å høre at det ikke bare er meg da.. Føler meg som en oppvridd klut selv og går her og knurrer til alle. :0/ Jeg får kanskje skaffe meg kraftige solbriller til innebruk og så bare overse det til vi er ferdig med bare tær/ åpne dører sesongen.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg da.. Føler meg som en oppvridd klut selv og går her og knurrer til alle. :0/ Jeg får kanskje skaffe meg kraftige solbriller til innebruk og så bare overse det til vi er ferdig med bare tær/ åpne dører sesongen.

hehe :)

Skrevet

Det er normalt. Tok ut golvteppet i dag og banket det (naboen lurte på om det var brann) Vil ikke ha det inn igjen. Men alternativet er sølespor etter bikkja fra terrassedøra til kjøkkenet.

Gjest mamma1977
Skrevet

Samme problemet her, har en liten jente på 2 år som griser til det meste... har nesten gitt opp å gjøre rent hehe :)

Attpåtil er jeg gravid og har bekkenløsning :(

Skrevet

Samme problemet her, har en liten jente på 2 år som griser til det meste... har nesten gitt opp å gjøre rent hehe :)

Attpåtil er jeg gravid og har bekkenløsning :(

Gratulerer med magen! Og da har du all grunn i verden til å droppe rengjøring!

Sett deg i skyggen med beina høyt du, :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Pollen er da ikke skitt, det går i en helt annen kategori! :-)

Hadde gjester og spiste ute i går (deilig!). Dekket med mørke tallerkener som etter en havtime var dekket med gult støv.

Men det er sikkert bare næringsrikt

Skrevet

Pollen er da ikke skitt, det går i en helt annen kategori! :-)

Hadde gjester og spiste ute i går (deilig!). Dekket med mørke tallerkener som etter en havtime var dekket med gult støv.

Men det er sikkert bare næringsrikt

*Skratter* det har jeg igrunnen ikke tenkt på! Du har sikkert rett! *føle seg sunn*

:0P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...