Gå til innhold

Alarm. Alarm. Alarm.

Anbefalte innlegg

Gjest araya
Skrevet

Wow. Den introen var noe av det mest proffe jeg har sett på lenge...

Skrevet

*humre*

"Dette vil koste store summer, og du kan få den ære å gi til konto..."

Javisst :o)

Skrevet

Hvordan kom du over denne?

Jeg betviler ikke at fyren på youtube mener alvor. Men han har jødestjerne i et kjede rundt halsen samtidig som han snakker om kristendom??

Skrevet

Jeg tror det er alvor og jeg lurer alltid på hvor du finner slike merkelige ting :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror det er alvor og jeg lurer alltid på hvor du finner slike merkelige ting :o)

Jeg tenkte jeg noe ironisk skulle slå i bordet med kristenargumenter overfor Sør i Snåsa-tråden, og gjorde et søk, og når du drister deg ut i det terrenget der ... vel - da er du nødt til å møte på mye rart.

Jeg fant den på youtube, og hadde egentlig ikke tenkt til å poste den, da jeg trodde det var noen som hadde satt sammen ulike klipp med karen, litt på f ... (og derfor ble jeg litt skeptisk til å poste den da han jo ikke ser helt stødig ut), men så fant jeg siden hans, og det ser ut til å være han som har snekra sammen filmen.

Da antar jeg han vil at flest mulig skal se den. ;)

Men jeg ble litt i tvil om hele siden er harsellering med Kristendommen. På den annen side er han jo - ustødigheten til tross - ikke noe verre enn f.eks. Apelthun-Sæle med mann og barn, så ... tja, hva skal man si?

Fyren skal i hvert fall ha for en ting: Han vil lage humor. Det har han klart!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan kom du over denne?

Jeg betviler ikke at fyren på youtube mener alvor. Men han har jødestjerne i et kjede rundt halsen samtidig som han snakker om kristendom??

Han snakker også ganske mye om Israel. Det er ikke spesielt uvanlig at de mest ekstreme kristne (og denne fyren må sies å falle innunder den kategorien), har usedvanlig stor sympati med Israel.

Skrevet

Jeg tenkte jeg noe ironisk skulle slå i bordet med kristenargumenter overfor Sør i Snåsa-tråden, og gjorde et søk, og når du drister deg ut i det terrenget der ... vel - da er du nødt til å møte på mye rart.

Jeg fant den på youtube, og hadde egentlig ikke tenkt til å poste den, da jeg trodde det var noen som hadde satt sammen ulike klipp med karen, litt på f ... (og derfor ble jeg litt skeptisk til å poste den da han jo ikke ser helt stødig ut), men så fant jeg siden hans, og det ser ut til å være han som har snekra sammen filmen.

Da antar jeg han vil at flest mulig skal se den. ;)

Men jeg ble litt i tvil om hele siden er harsellering med Kristendommen. På den annen side er han jo - ustødigheten til tross - ikke noe verre enn f.eks. Apelthun-Sæle med mann og barn, så ... tja, hva skal man si?

Fyren skal i hvert fall ha for en ting: Han vil lage humor. Det har han klart!

Det finnes mange gærninger der ute ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes mange gærninger der ute ;o)

Ja. Men han ser jo ganske grei ut sånn ellers. ;)

Fikk nesten dårlig samvittighet for å poste den, for jeg tror kanskje ikke han vet sitt eget beste. Pluss at jeg må ta forbehold i uttalelsen om Apelthun-slekta. For alt jeg vet har hun flere barn enn denne pyramidespilluringen, og det kan jo være at det har blitt folk av dem.

Skrevet

Ja. Men han ser jo ganske grei ut sånn ellers. ;)

Fikk nesten dårlig samvittighet for å poste den, for jeg tror kanskje ikke han vet sitt eget beste. Pluss at jeg må ta forbehold i uttalelsen om Apelthun-slekta. For alt jeg vet har hun flere barn enn denne pyramidespilluringen, og det kan jo være at det har blitt folk av dem.

Nå ler jeg høyt her.

Jeg tror ikke du bør ha dårlig samvittighet for å legge den ut, han har sikkert lagt den ut på Youtube for at flest mulig skal se den. Selv om jeg tviler på at noen dolere fyller opp kontoen hans, men man vet jo aldri.

Så kanskje du til og med har gjort den god gjerning i dag bortsett at flere her fikk en god latter ;o)

Gjest huff og huff sier nå jeg
Skrevet

Det er slike "fans" som gjør at jeg skjemmes på vegne av Gud, slik jeg liker å tenke på ham.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er slike "fans" som gjør at jeg skjemmes på vegne av Gud, slik jeg liker å tenke på ham.

Det er ikke Gud du skal skjemmes på vegne av, men hans fans.

Den godeste Gud, hvis han finnes, kan ikke sies å ha vært heldig der. ;)

Gjest Kristen,men med måte.
Skrevet

Tror det nok desverre er alvor.Sånn kan det gå i ett demokratisk samfunn med religions frihet.Synes alikevel det er værre med Abortprestene på 80 tallet,Hans Bratterud og muslimske kvinner som gjemmer seg under ett "telt".Er det burka og nikab det heter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...