Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at Trygg og Sikker hadde brannalarmer som hadde en stor knott i midten som kunne trykkes inn vha et kosteskaft og batteriet varte i 10 år. Så jeg skal dra ned dit og kjøpe en brannvarsler og at ut batteriet på den andre.

En annen dag ;o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

18

• Katt-ja

3

• hidi, the scorpion

3

• Mary Poppins

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ser ikke noe stort poeng i å skulle kunne slå av alarmen. Den stopper jo av seg selv relativt raskt ved utlufting.

Skrevet

Jeg ser ikke noe stort poeng i å skulle kunne slå av alarmen. Den stopper jo av seg selv relativt raskt ved utlufting.

Det var jo det den ikke gjorde denne gangen. Den i gangen stopper kjapt og den kan jeg stoppe også.

Skrevet

Det var jo det den ikke gjorde denne gangen. Den i gangen stopper kjapt og den kan jeg stoppe også.

Hvor lenge fortsatte den da? Og hvor nærme var du å sette fyr på leiligheten...?

Skrevet

Skulle tro den stopper av seg selv. Det er i allefall bra at den virker, og kanskje hadde dere godt av en liten brannøvelse. Man skal alltid ta en brannalarm på alvor.

Skrevet

Så det var hos deg det ula, ja. Jeg syntes jeg hørte noe piping i vinden. ;)

Men du: Hva for slags naboer er det egentlig du har? Her skremmer du vannet av naboene halve kvelden med brannalarmen, men det er ingen som ringer på hos deg for å høre om du har lungene fulle av røyk og trenger hjelp?

Hva er poenget med røykvarsler hvis ingen reagerer? :o

Godt poeng. Man skal alltid reagerer på en brannalarm. Stikkordene er Varsle, Redde, Lukke, Slukke. I den rekkefølgen som måtte passe best.

Skrevet

Hvor lenge fortsatte den da? Og hvor nærme var du å sette fyr på leiligheten...?

Det var knapt røyk i leiligheten, det var det som var så sykt. Jeg har hatt mye mere stekeos når jeg har stekt mat på kjøkkenet uten at den har gått.

Gjest Dolores77
Skrevet

Som jeg sier til M.P så når jeg ikke opp dit og jeg får ikke lov å sette den på veggen, jeg har akkurat hatt kontroll her og fått kjeft fordi jeg har en annen på veggen slik at det går an. LOL, det var litt av et styr og akkurat når jeg leser SDD sitt innlegg ALARM, ALARM, ALARM :o)

Kanskje du skulle hatt en sterk bordvifte som kunne fremskyndet det å få vekk røyken i tillegg til vidåpne vinduer.

Og fest en avis en en stang og vift foran alarmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...