Gjest Dolerinne Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Lov å ha med rettetang i håndbagasjen på fly? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Tjah du kunne potensielt kvele noen med ledningen. Egentlig burde alt med ledninger og snorer vært forbudet... Jeg vet ikke hvor strenge de er, men den er av metall og vil gi utslag... men så sant der ikke er spisse deler a la en kniv går d vel bra? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Tjah du kunne potensielt kvele noen med ledningen. Egentlig burde alt med ledninger og snorer vært forbudet... Jeg vet ikke hvor strenge de er, men den er av metall og vil gi utslag... men så sant der ikke er spisse deler a la en kniv går d vel bra? ''Egentlig burde alt med ledninger og snorer vært forbudet... '' For ikke å snakke om nylonstrømper... og lange silkeskjerf! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 ''Egentlig burde alt med ledninger og snorer vært forbudet... '' For ikke å snakke om nylonstrømper... og lange silkeskjerf! Når vi tenker oss om bruker vel mange kvelere hendene sine som redskap, så egentlig burde vi vært bakbundet hele gjengen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Når vi tenker oss om bruker vel mange kvelere hendene sine som redskap, så egentlig burde vi vært bakbundet hele gjengen. Absolutt. For ikke å forglemme at mye skade også kan gjøres ved spark. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 ''Egentlig burde alt med ledninger og snorer vært forbudet... '' For ikke å snakke om nylonstrømper... og lange silkeskjerf! og bh med spiler... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 og bh med spiler... ''og bh med spiler... '' Skal godt gjøres å skade noen med BH'en om du er bakbundet, da, men det går kanskje an? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 ''og bh med spiler... '' Skal godt gjøres å skade noen med BH'en om du er bakbundet, da, men det går kanskje an? Alt går an Ha en åpning fra før så det blir lett å få den ut Jeg hadde en bh-spile som var ganske skummel, den hadde kommet ut av stoffet og holdt nesten på å spidde meg. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Når vi tenker oss om bruker vel mange kvelere hendene sine som redskap, så egentlig burde vi vært bakbundet hele gjengen. Eller å slå ned folk med hendene. Og hva med negler, lange skarpe negler kan jo gjøre mye skade Og sparking som nevnt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.