Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Antakelig har en av disse rett: http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=10006783 http://www.yr.no/nyheter/1.7149960 Bare sånn i tilfelle noen lurte. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Best å ta det som det kommer :-) Håper på masse sol! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Hehe jeg har mest lyst til å tro på vg sin, men jeg har erfart at yr.no har oftere rett enn pent.no. Sistnevnte melder jo nesten fint vær uansett. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 tror jeg og... men det kan jo hende begge tar feil og at det blir en gjennomsnittlig sommer og da... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Hehe jeg har mest lyst til å tro på vg sin, men jeg har erfart at yr.no har oftere rett enn pent.no. Sistnevnte melder jo nesten fint vær uansett. Nå er VG-artikkelen basert på sesongvarselet fra Meteorologisk institutt. Meteorologisk institutt står også bak yr.no. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Nå er VG-artikkelen basert på sesongvarselet fra Meteorologisk institutt. Meteorologisk institutt står også bak yr.no. Åja, enda merkerligere da 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. Allerede!? Jeg elsker varmen, i hvertfall i norsk forstand. Og særlig ved sjøen, hvor jeg befinner meg mest mulig om sommeren! *S* 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. Har jo ikke vært SÅ varmt da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. Varmen har jo ikke startet enda jo. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Varmen har jo ikke startet enda jo. ''Varmen har jo ikke startet enda jo.'' Joda;) På sørlandet er det strålende sol og akkurat passe varmt for meg;))) Trenger ikke mer varme, jeg..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 ''Varmen har jo ikke startet enda jo.'' Joda;) På sørlandet er det strålende sol og akkurat passe varmt for meg;))) Trenger ikke mer varme, jeg..... Her har det vært 20 grader i et par dager og det er alt så jeg ser gjerne at det blir litt varmere så man kan sitte ute uten å fryse og uten jakke. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. Lei varmen nå???? Varmen er jo såvidt startet jo. Jeg elsker sol og varme, det er bare for lite av det her i landet. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. Uff.. det blir visst aldri bra, eller? ;-)) 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 *S* Det var snakk om noe tilsvarende for en stund siden, og da var det noe med at begge hadde rett, for "varmere enn normalt" var sammenlignet med gjennomsnittet for en lengre periode der også en del kaldere somre hadde telt med, mens "kaldere sommer" sammenligner med det siste tiåret, der somrene har vært enda varmere enn denne 'normalen' som man sammenligner med.... 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen. allerede? 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Åja, enda merkerligere da Egentlig ikke. Yr sin "nyhet" kom fra en amerikansk værmeldertjeneste. Yr sitt sesongvarsel sier det stikk motsatte. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Allerede!? Jeg elsker varmen, i hvertfall i norsk forstand. Og særlig ved sjøen, hvor jeg befinner meg mest mulig om sommeren! *S* Ja, allerede ;O) Skulle gjerne vært ved sjøen jeg også. Litt luftigere der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Har jo ikke vært SÅ varmt da. Varmt nok ) Skal holde ut litt til da ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Varmen har jo ikke startet enda jo. 24 grader kaller jeg varme ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.