Gå til innhold

Sommervær 2010

Anbefalte innlegg

Gjest Istapp
Skrevet

Best å ta det som det kommer :-)

Håper på masse sol!

Mary Poppins
Skrevet

Hehe jeg har mest lyst til å tro på vg sin, men jeg har erfart at yr.no har oftere rett enn pent.no. Sistnevnte melder jo nesten fint vær uansett.

brilleslangen
Skrevet

tror jeg og...

men det kan jo hende begge tar feil og at det blir en gjennomsnittlig sommer og da...

candyqueen_83
Skrevet

Da håper jeg yr har rett. Jeg er lei av varmen.

Gjest fra bergen
Skrevet

Hehe jeg har mest lyst til å tro på vg sin, men jeg har erfart at yr.no har oftere rett enn pent.no. Sistnevnte melder jo nesten fint vær uansett.

Nå er VG-artikkelen basert på sesongvarselet fra Meteorologisk institutt. Meteorologisk institutt står også bak yr.no.

Mary Poppins
Skrevet

Nå er VG-artikkelen basert på sesongvarselet fra Meteorologisk institutt. Meteorologisk institutt står også bak yr.no.

Åja, enda merkerligere da

Gjest Elextra
Skrevet

Allerede!?

Jeg elsker varmen, i hvertfall i norsk forstand. Og særlig ved sjøen, hvor jeg befinner meg mest mulig om sommeren! *S*

Gjest fra bergen
Skrevet

Har jo ikke vært SÅ varmt da.

Skrevet

Varmen har jo ikke startet enda jo.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Varmen har jo ikke startet enda jo.''

Joda;) På sørlandet er det strålende sol og akkurat passe varmt for meg;))) Trenger ikke mer varme, jeg.....

Skrevet

''Varmen har jo ikke startet enda jo.''

Joda;) På sørlandet er det strålende sol og akkurat passe varmt for meg;))) Trenger ikke mer varme, jeg.....

Her har det vært 20 grader i et par dager og det er alt så jeg ser gjerne at det blir litt varmere så man kan sitte ute uten å fryse og uten jakke.

Gjest annlovinda
Skrevet

Lei varmen nå???? Varmen er jo såvidt startet jo.

Jeg elsker sol og varme, det er bare for lite av det her i landet.

Gjest verinoca
Skrevet

Uff.. det blir visst aldri bra, eller? ;-))

Skrevet

*S*

Det var snakk om noe tilsvarende for en stund siden, og da var det noe med at begge hadde rett, for "varmere enn normalt" var sammenlignet med gjennomsnittet for en lengre periode der også en del kaldere somre hadde telt med, mens "kaldere sommer" sammenligner med det siste tiåret, der somrene har vært enda varmere enn denne 'normalen' som man sammenligner med....

Skrevet

allerede?

Gjest fra bergen
Skrevet

Åja, enda merkerligere da

Egentlig ikke. Yr sin "nyhet" kom fra en amerikansk værmeldertjeneste. Yr sitt sesongvarsel sier det stikk motsatte.

candyqueen_83
Skrevet

Allerede!?

Jeg elsker varmen, i hvertfall i norsk forstand. Og særlig ved sjøen, hvor jeg befinner meg mest mulig om sommeren! *S*

Ja, allerede ;O) Skulle gjerne vært ved sjøen jeg også. Litt luftigere der.

candyqueen_83
Skrevet

Har jo ikke vært SÅ varmt da.

Varmt nok :o) Skal holde ut litt til da :o)

candyqueen_83
Skrevet

24 grader kaller jeg varme :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...