Gå til innhold

Venninne som gifter seg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest smil til livet :o)

Det er ikke noen regel for dette, men jeg ville ihvertfall ønsket å gi en gave. Ved to anledninger har jeg gitt gave uten å være i bryllupet, jeg har da levert gavene der middaen/feiringen skal skje.

Den første gangen hadde paret lagt ønskeliste på en bestemt butikk. Da jeg var der og spurte hvordan jeg skulle gjøre det praktisk sa den butikkansatte at det vanligste var at man leverte gavene til feststedet. I denne butikken tok de seg av sendingen (innenbys) av gaven.

Annonse

Gjest tralllala

Tipper at hun har en ganske stor familie da.Og kanskje han også har det.Gi en gave du,men maks 1000 kr.Hadde du blitt invitert kunne du ga gitt noe dyrere.

1000 kr! Det var da voldsomt mye. Når jeg giftet meg, med alle vennene invitert, så fikk jeg ingen så dyre gaver fra de…

Gjest Gift og skilt og snart bestefar

1000 kr! Det var da voldsomt mye. Når jeg giftet meg, med alle vennene invitert, så fikk jeg ingen så dyre gaver fra de…

OK,hva med 500 da? mine barn får 500 kr til bursdag hver og til jul.Jeg har 2 barn og synes at de er verd 2000 kr året.Men vi snakker her bryllup og da bør man vel gi mer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...