Gå til innhold

Hva er meningen med livet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 193
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

75

• Colette

24

• EnolaGay

5

• cathlin

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nå må du gi deg

Jeg har ligget langt over normal arbeidsuke denne uken - altså, langt over 37,5 timer.

Vel, hvis jeg har 7,5 timers arbeidsdager, og jeg bruker 1-2 timer av arbeidsdagen på å skrive innlegg på DOL, så må jeg også jobbe overtid for å få unnagjort min ordentlige jobb også.

Gjest fra bergen

''Nei, hvis man skriver et innlegg på 20 sekunder, så skriver man 180 i timen.''

Da regner du jo ikke med tiden du bruker på å lese innleggene.

For ikke å glemme tiden det tar å lete opp hva det svares på hvis quotingen er dårlig (og det er den ofte). Og det er plundrete hvis det dreier seg om en megalang tråd med hundrevis av innlegg.

Men Colette:

1) Hvis man skal diskutere, så fordrer det jo at det må være minst 2 intelligente mennesker. Jeg skriver individuelle svar til folk - slik at de som skriver godt begrunnede innlegg til meg, får tilsvarende innlegg tilbake. Og tsunami-brigaden får svar de kan forstå.

2) Jeg føler kanskje at jeg bør påpeke at du jo skriver nøyaktig like mange innlegg som meg (og trekker ut trådene like langt) i den delen av denne tråden som vi snakker i. ;-)

At jeg også diskuterer med andre er en helt annen sak.

Med vennlig hilsen

''2) Jeg føler kanskje at jeg bør påpeke at du jo skriver nøyaktig like mange innlegg som meg (og trekker ut trådene like langt) i den delen av denne tråden som vi snakker i. ;-)''

Men jeg er ikke her inne hver dag - nesten døgnet rundt:-) Stort sett bare en kveld i uka - muligens to. Og nå begynner jeg fordundre meg å bli trøtt igjen:-)

Annonse

Gjest Nå må du gi deg

For ikke å glemme tiden det tar å lete opp hva det svares på hvis quotingen er dårlig (og det er den ofte). Og det er plundrete hvis det dreier seg om en megalang tråd med hundrevis av innlegg.

Sør er vel Supermann på det området også ;-)

''2) Jeg føler kanskje at jeg bør påpeke at du jo skriver nøyaktig like mange innlegg som meg (og trekker ut trådene like langt) i den delen av denne tråden som vi snakker i. ;-)''

Men jeg er ikke her inne hver dag - nesten døgnet rundt:-) Stort sett bare en kveld i uka - muligens to. Og nå begynner jeg fordundre meg å bli trøtt igjen:-)

Jeg skriver bare raskt! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia

''Og nå begynner jeg fordundre meg å bli trøtt igjen:-)''

Fort gjort :-)

Annonse

Nei, for du klikker på "tråd" i 100 nyeste, og så er det det eneste innlegget i blått.

Hvis det er vanskelig så velger man tidsstempelet med trackerballen, ("01:48"), taster Ctrl-C, klikker på "tråd", og Ctrl-F, Ctrl-V, så kommer man rett til innlegget.

Gjest fra bergen

Nei, for du klikker på "tråd" i 100 nyeste, og så er det det eneste innlegget i blått.

Hvis det er vanskelig så velger man tidsstempelet med trackerballen, ("01:48"), taster Ctrl-C, klikker på "tråd", og Ctrl-F, Ctrl-V, så kommer man rett til innlegget.

''Nei, for du klikker på "tråd" i 100 nyeste, og så er det det eneste innlegget i blått.''

Ja, slik er nok for deg som her her tilnærmet døgnet rundt. For oss andre som kikker innen et par ganger om dagen er mesteparten av innleggene blå.

''

Hvis det er vanskelig så velger man tidsstempelet med trackerballen, ("01:48"), taster Ctrl-C, klikker på "tråd", og Ctrl-F, Ctrl-V, så kommer man rett til innlegget.''

Takk, men det er ingen "nyhet". Det er faktisk den eneste måten å finne frem i disse mega-trådene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...