Gå til innhold

signe, god morgen-norge

Anbefalte innlegg

Gjest veldig stor etterhvert
Skrevet

Lenge siden jeg harr sett programmet nå, men idag fikk jeg sett det.

Bare registrerer at hun Signe har lagt seg kraftig ut altså :)

Eller husker jeg feil?

Hva har skjedd med hu tro ?

Gjest liker ikke diskusjoner om navngitte
Skrevet

Og så, da? Om hun har lagt på seg, så kan hun slanke seg. Det er verre for den som er dum...

Skrevet

Hun skulle slutte å røyke, og det har hun tydeligvis klart. Jeg gikk opp 13 kilo da jeg sluttet.

Skrevet

Og så, da? Om hun har lagt på seg, så kan hun slanke seg. Det er verre for den som er dum...

Neida, dumme folk kan også slanke seg.

Skrevet

Neida, dumme folk kan også slanke seg.

He, he. Sant nok, jeg gir meg. Har til og med hørt rykte om at de også kan slutte å røyke.

Skrevet

ikke noe og så da???

Bare ser det jeg :) Er jeg da dum?

Skrevet

ikke noe og så da???

Bare ser det jeg :) Er jeg da dum?

Du er ikke dum som observerer det. Det kan de fleste av oss gjøre. Du er dum som legger det ut som et debattema på et åpent forum. Kjendiser har krav på en viss respekt de også. For alt du vet kan jeg være Signe, eller en annen av hennes nære som syns du legger deg langt inn i privatlivet hennes. Eller jeg kan være en tilfeldig person som reagerer på samfunnsmessig forsøpling.

Skrevet

Du er ikke dum som observerer det. Det kan de fleste av oss gjøre. Du er dum som legger det ut som et debattema på et åpent forum. Kjendiser har krav på en viss respekt de også. For alt du vet kan jeg være Signe, eller en annen av hennes nære som syns du legger deg langt inn i privatlivet hennes. Eller jeg kan være en tilfeldig person som reagerer på samfunnsmessig forsøpling.

Er det sååå negativt å legge merke til om folk har lagt seg ut eller inn ?

Signe er en knallflott dame, ikke noe med det å gjør, bare så det er sagt.

Når det er sagt syns jeg også det er bedre med noen kilo ekstra enn røyking da :)

Skjønner ikke hvorfor du blander deg egentlig, om du ikke liker det er det jo bare til å la være å lese og ihvertfall la være å svare.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Siden du navgir en person og kaller henne tjukk, regner jeg med at dette innlegget blir slettet.

*tenker på en annen tråd*

Skrevet

Siden du navgir en person og kaller henne tjukk, regner jeg med at dette innlegget blir slettet.

*tenker på en annen tråd*

Har ikke sagt på noen måta at hun er tjukk, det mener jeg absolutt ikke, knallflott dame, med flotte former.

Grønn av misunnelse jeg :)

Skrevet

Er det sååå negativt å legge merke til om folk har lagt seg ut eller inn ?

Signe er en knallflott dame, ikke noe med det å gjør, bare så det er sagt.

Når det er sagt syns jeg også det er bedre med noen kilo ekstra enn røyking da :)

Skjønner ikke hvorfor du blander deg egentlig, om du ikke liker det er det jo bare til å la være å lese og ihvertfall la være å svare.

Her overøses forumet av tråder om barn og mobbing, og så skal det liksom være helt ok at vi voksne sitter og slenger ut slike observasjoner om andre, navngitte voksne?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har ikke sagt på noen måta at hun er tjukk, det mener jeg absolutt ikke, knallflott dame, med flotte former.

Grønn av misunnelse jeg :)

Det virket ikke slik i det første innlegget ditt.

Gjest enig med du
Skrevet

Her overøses forumet av tråder om barn og mobbing, og så skal det liksom være helt ok at vi voksne sitter og slenger ut slike observasjoner om andre, navngitte voksne?

Enig med deg, ikke noe bedre at vi godtar mobbing av navngitte personer her enn at våre unger blir mobbet på skolen

Gjest Istapp
Skrevet

Enig med deg, ikke noe bedre at vi godtar mobbing av navngitte personer her enn at våre unger blir mobbet på skolen

En ser jo hvor barna får det fra da..

Skrevet

Kan det spille noen rolle? Ærlig talt, hva mennesker skal henge seg opp i....

Skrevet

Å kommentere tv-personligheter med navn må være helt greit. Dersom ikke blir det faktisk helt umulig å mene noe om dem - samme hva det skulle være. Å si at en tv- personlighet har "lagt seg ut" evt "lagt seg inn" har ingen ting med hverken mobbing eller beskyttelse av privatliv å gjøre.

Skrevet

Å kommentere tv-personligheter med navn må være helt greit. Dersom ikke blir det faktisk helt umulig å mene noe om dem - samme hva det skulle være. Å si at en tv- personlighet har "lagt seg ut" evt "lagt seg inn" har ingen ting med hverken mobbing eller beskyttelse av privatliv å gjøre.

Ikke enig. Det er en ting å mene noe om jobben folk gjør, noe helt annet å begynne å kommentere utseende. Det sier noe om holdninger når man må gjøre sånt.

I tillegg rettes den typen kommentarer oftest mot kvinner. Jfr innlegg om stygge, amerikanske skuespillere som også er en tråd i dag. Jeg har til gode å observere at menn blir omtalt på den måten, selv om det godt kan ha skjedd i blant. Det hører dermed godt inn i temaet om hvordan jenter kan være infame og ekle med hverandre. Tipper trådstarter er en kvinne, gitt.

Skrevet

Ikke enig. Det er en ting å mene noe om jobben folk gjør, noe helt annet å begynne å kommentere utseende. Det sier noe om holdninger når man må gjøre sånt.

I tillegg rettes den typen kommentarer oftest mot kvinner. Jfr innlegg om stygge, amerikanske skuespillere som også er en tråd i dag. Jeg har til gode å observere at menn blir omtalt på den måten, selv om det godt kan ha skjedd i blant. Det hører dermed godt inn i temaet om hvordan jenter kan være infame og ekle med hverandre. Tipper trådstarter er en kvinne, gitt.

Dersom du tipper at trådstarter er en kvinne - tipper jeg at du kjenner deg igjen i problematikken som hun omtaler. Helt uavhengig av om folk har gode grunner for å reagere eller ikke - så mener jeg at eksponerte personer i TV må tåle at deres utseende og væremåte omtales.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...