Gå til innhold

Stygge amerikanske skuespillere.

Anbefalte innlegg

Gjest Vakker på innsiden.
Skrevet

Har aldri forstått hva Cameron Diaz og Sarah Jessica Parker har å gjøre i Hollywood.Værdamene på tv2 er jo mye vakrere en de to buruglene! På msn.no/mann fant jeg 10 engelske foto-modeller hvorav ca 5 er skuespillere.I Oslo en sommerdag på Karl Johan ser jeg 10 damer på 10 minutter som er penere en de to.De er vel hva vi på nosrk kaller berter.

Skrevet

Eh - du snakker om skuespillere, da er det vel tross alt ikke utseendet det i utgangspunktet handler om. Ikke kan du si at ne nevnte damene er direkte stygge heller...

Gjest Dolores77
Skrevet

De er jo ikke skuespillere pga utseende.

Se Bette Midler... hadde hun gjort seg som fotomodell?

Men se disse skuespillerne,

de er kanskje ikke 100 % perfekte, men vakre er de,

og de gjør det beste ut av utseende sitt. Ta vare på det en har.

Alle kan ikke se ut som supermodeller.

Og menn liker ikke bare supermodeller.

Hva er skjønnhet liksom?

Jeg er heller ingen perfekt skjønnhet, men har noen pene trekk som menn liker :)

Gjest ikke blond
Skrevet

''.I Oslo en sommerdag på Karl Johan ser jeg 10 damer på 10 minutter som er penere en de to.''

Men de er kanskje ikke så dyktige skuespillere?

Skrevet

Når ble det en regel at alle skuespillere skulle være smellvakre?

Det finnes mange kjente skuespillere, både kvinner og menn, som ikke har utseende som sitt sterkeste fortrinn, men i filmverdenen så trenger man jo alle typer mennesker!

Forøvrig synes jeg både Cameron Diaz og Sarah Jessica Parker er pene kvinner. Så det er ikke akkurat disse jeg har i tankene når jeg tenker på "mindre pene " skuespillere...

Gjest tjaja
Skrevet

Her snakker du blant annet om folk fra England. De er ikke akkurat kjent for å være noe fruktfat. Godt for selvtilliten med en liten ferie der borte!

Og jeg er enig med deg, SJP er mindre pen, hun kan heller ikke unnskyldes med å være en god skuespiller.

Gjest minmeningda
Skrevet

Jennifer Aniston er vel heller ikke akkurat smellvakker - men dyktig skuespiller er hun! Og mer en pen nok...

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvor du har det fra at en skuespiller skal være vakker?

En skuespiller skal vel først og fremst glimre med helt andre talenter enn det eller?

Og hvordan skulle filmene blitt om snille dama var vakker, slemme dama var vakker, snille helten var vakker, slemme skurken var vakker, trollet var vakkert, den slemme stemoren var vakker osv osv osv

Ha ha ille kjekkt

Gjest deadfine
Skrevet

Jennifer Aniston er vel heller ikke akkurat smellvakker - men dyktig skuespiller er hun! Og mer en pen nok...

Hun er jo en av de vakreste i hele verden! Jeg synes hun er nydelig :)

Gjest minmeningda
Skrevet

Hun er jo en av de vakreste i hele verden! Jeg synes hun er nydelig :)

Jeg syns hun ser helt alminnelig ut...

tzatziki1365380058
Skrevet

Hjelpe meg, gi meg da for guds skyld heller en dame med særpreg enn de glatte værdamene som strøs over skjermen i ymse kanaler!

Dessuten skal vel en skuespiller først og fremst kunne spille....

Gjest Vakker på insiden.
Skrevet

Eh - du snakker om skuespillere, da er det vel tross alt ikke utseendet det i utgangspunktet handler om. Ikke kan du si at ne nevnte damene er direkte stygge heller...

Det blir vel smak og behag her da.Heller ikke Jeniffer Aniston er noe fruktfat etter min mening.Men hvis vi tenker på stand up og show i Norge så er vel ikke Hege Skøyen eller Grete Kausland (Hun har avgått ved døden,så dette er ikke noe personangrep,

hun var veldig morsom,og liten)noe fruktfat heller,men de er heller ikke skuespillere.Har jeg for lite slingringsmonn for kjendiser? Er heller ikke noe fruktfat,da jeg er tvillingen til Knut Borge,som har ett flott radio utseende.Jeg er like "vakker".Det er helg! Skål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...