Gå til innhold

50000 facebookbruker kan umulig ta feil?

Anbefalte innlegg

Gjest fear the pear
Skrevet

Smakte pæreis igjen for første gang på lenge. Da jeg var liten ELSKET jeg denne isen. Den var god nå og, men smaker den det samme som før? Eller mer naturlig?? Likte den bedre før jeg, selv om den var grei nok nå... kanskje smaken var mer kunstig før :)

Skrevet

:0) *liker også pæreis*

Men er ikke på facebook.

Skrevet

Den har ikke samme form, ergo så smaker den ikke likt. Den var bedre før. Kanskje de har mistet oppskriften?

Skrevet

Jeg likte konsistensen bedre før. Den var også mindre og hadde mer fasong som Lollipop.

Skrevet

Tipper Diplom is har brukt feil oppskrift. Har hørt flere som har sagt at den ikke er like god som tidligere.

Gjest fear the pear
Skrevet

Jeg likte konsistensen bedre før. Den var også mindre og hadde mer fasong som Lollipop.

Ja, det var noe med konsistensen og, litt mer som lollypop, litt mer "klissete". Kanskje mer sukker? Og smaken var litt annerledes, kanskje smaker den for naturlig nå, jeg vet ikke :) og sjokoladetrekket var litt annerledes. Var der ikke papirtrekk på og før og ikke sånn som nå? Likte best designen som var før....

Får starte en ny facebookgruppe:

Lag pæreisen slik den var før!

Skrevet

Ja, det var noe med konsistensen og, litt mer som lollypop, litt mer "klissete". Kanskje mer sukker? Og smaken var litt annerledes, kanskje smaker den for naturlig nå, jeg vet ikke :) og sjokoladetrekket var litt annerledes. Var der ikke papirtrekk på og før og ikke sånn som nå? Likte best designen som var før....

Får starte en ny facebookgruppe:

Lag pæreisen slik den var før!

Den gruppa kommer jeg til å støtte :)

Gjest pedro fra vang
Skrevet

Banansjokoladen i Twist er heller ikke den samme. Før var det kjempemørk, tykk sjokolade. Kul form. Men liker den nye også. Men var veldig skuffa første gangen jeg endelig skulle få smake banansjokoladen på nytt.

Gjest trådstarter
Skrevet

Banansjokoladen i Twist er heller ikke den samme. Før var det kjempemørk, tykk sjokolade. Kul form. Men liker den nye også. Men var veldig skuffa første gangen jeg endelig skulle få smake banansjokoladen på nytt.

Det la jeg ikke merke det, men jeg ELSKET banansjokolade og var kjempeskuffa da den ble tatt bort- og kjempeletta da den kom tilbake :) Mmmmmmm absolutt min favoritt!

Gjest togli
Skrevet

Det la jeg ikke merke det, men jeg ELSKET banansjokolade og var kjempeskuffa da den ble tatt bort- og kjempeletta da den kom tilbake :) Mmmmmmm absolutt min favoritt!

Samme her, så det er bra vi to ikke skal dele en twistpose ;))

Gjest trådstarter
Skrevet

Samme her, så det er bra vi to ikke skal dele en twistpose ;))

Hehe ja, jeg pleier å grafse til meg de jeg ser :)

Liker også marspipanpølsa i posen, så grafser til meg den og.

Og den med mørk karamell og mørkt sjokoladetrekk, husker ikke hva den heter.. så har heldigvis tre favoritter :)

De andre er bare sånn passe. Men banan er absolutt favoritt :)

Gjest togli
Skrevet

Hehe ja, jeg pleier å grafse til meg de jeg ser :)

Liker også marspipanpølsa i posen, så grafser til meg den og.

Og den med mørk karamell og mørkt sjokoladetrekk, husker ikke hva den heter.. så har heldigvis tre favoritter :)

De andre er bare sånn passe. Men banan er absolutt favoritt :)

Banan på topp, men lakris og dajm går også an. De andre er ikke gode.. *kresen på sjokolade* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...