Gjest fear the pear Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Smakte pæreis igjen for første gang på lenge. Da jeg var liten ELSKET jeg denne isen. Den var god nå og, men smaker den det samme som før? Eller mer naturlig?? Likte den bedre før jeg, selv om den var grei nok nå... kanskje smaken var mer kunstig før 0 Siter
EnolaGay Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 :0) *liker også pæreis* Men er ikke på facebook. 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Den har ikke samme form, ergo så smaker den ikke likt. Den var bedre før. Kanskje de har mistet oppskriften? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg likte konsistensen bedre før. Den var også mindre og hadde mer fasong som Lollipop. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Tipper Diplom is har brukt feil oppskrift. Har hørt flere som har sagt at den ikke er like god som tidligere. 0 Siter
Gjest fear the pear Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg likte konsistensen bedre før. Den var også mindre og hadde mer fasong som Lollipop. Ja, det var noe med konsistensen og, litt mer som lollypop, litt mer "klissete". Kanskje mer sukker? Og smaken var litt annerledes, kanskje smaker den for naturlig nå, jeg vet ikke og sjokoladetrekket var litt annerledes. Var der ikke papirtrekk på og før og ikke sånn som nå? Likte best designen som var før.... Får starte en ny facebookgruppe: Lag pæreisen slik den var før! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Ja, det var noe med konsistensen og, litt mer som lollypop, litt mer "klissete". Kanskje mer sukker? Og smaken var litt annerledes, kanskje smaker den for naturlig nå, jeg vet ikke og sjokoladetrekket var litt annerledes. Var der ikke papirtrekk på og før og ikke sånn som nå? Likte best designen som var før.... Får starte en ny facebookgruppe: Lag pæreisen slik den var før! Den gruppa kommer jeg til å støtte 0 Siter
Gjest pedro fra vang Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Banansjokoladen i Twist er heller ikke den samme. Før var det kjempemørk, tykk sjokolade. Kul form. Men liker den nye også. Men var veldig skuffa første gangen jeg endelig skulle få smake banansjokoladen på nytt. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Banansjokoladen i Twist er heller ikke den samme. Før var det kjempemørk, tykk sjokolade. Kul form. Men liker den nye også. Men var veldig skuffa første gangen jeg endelig skulle få smake banansjokoladen på nytt. Det la jeg ikke merke det, men jeg ELSKET banansjokolade og var kjempeskuffa da den ble tatt bort- og kjempeletta da den kom tilbake Mmmmmmm absolutt min favoritt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Det la jeg ikke merke det, men jeg ELSKET banansjokolade og var kjempeskuffa da den ble tatt bort- og kjempeletta da den kom tilbake Mmmmmmm absolutt min favoritt! Samme her, så det er bra vi to ikke skal dele en twistpose ) 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Samme her, så det er bra vi to ikke skal dele en twistpose ) Hehe ja, jeg pleier å grafse til meg de jeg ser Liker også marspipanpølsa i posen, så grafser til meg den og. Og den med mørk karamell og mørkt sjokoladetrekk, husker ikke hva den heter.. så har heldigvis tre favoritter De andre er bare sånn passe. Men banan er absolutt favoritt 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hehe ja, jeg pleier å grafse til meg de jeg ser Liker også marspipanpølsa i posen, så grafser til meg den og. Og den med mørk karamell og mørkt sjokoladetrekk, husker ikke hva den heter.. så har heldigvis tre favoritter De andre er bare sånn passe. Men banan er absolutt favoritt Banan på topp, men lakris og dajm går også an. De andre er ikke gode.. *kresen på sjokolade* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.