Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge holder resultatet seg?

Forskjell på første gangen og gangene etterpå i holdbarhet?

Hva er best av behandlingene de tilbyr på salongen?

Tips og råd?

Jeg lurer på å ta legger og lår for første gang i salong :)

Skrevet

Jeg fikk vokset legger, lår og bikinilinje for første gang denne uken!

I begynnelsen må jeg regne med å måtte tilbake litt hyppig, fordi hårene er forskjellige vekstfaser.

Jeg er veldig fornøyd så langt :)

Etterhvert ønsker jeg meg laserbehandlng for å bli kvitt hårene en gang for alle. Vi får se...

Skrevet

Jeg fikk vokset legger, lår og bikinilinje for første gang denne uken!

I begynnelsen må jeg regne med å måtte tilbake litt hyppig, fordi hårene er forskjellige vekstfaser.

Jeg er veldig fornøyd så langt :)

Etterhvert ønsker jeg meg laserbehandlng for å bli kvitt hårene en gang for alle. Vi får se...

Laser er jo tingen da, men du, det er da veldig dyrt har jeg hørt. Så dyrt at det kun duger til små partier :(

Har lyst til å prøve salong ja. Har sånn ladyshaver og den er super på leggene men når en skal begynne med lår og sånn så blir det litt vel mye synes jeg.

Og så er ladyshaweren min blitt sløv :o)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk går i salong for å vokse legger og lår, når det er så enkelt å gjøre det hjemme? Har gjort det selv siden jeg var 14 år. Vært å prøve ihvertfall!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk går i salong for å vokse legger og lår, når det er så enkelt å gjøre det hjemme? Har gjort det selv siden jeg var 14 år. Vært å prøve ihvertfall!

Fordi jeg ikke synes jeg får det til på en tilfredsstillende måte :)

Har prøvd et par forskjellige kaldstrips, og føler at de tar dårlig (lar det være flekkvis med hår igjen) og at det blir mye klin utav det (flekkvis med voks igjen på huden) Og da tar det veldig med tid å drive på.

Skrevet

Jeg regner med at du mener fjerning med voks. Det holder allurat like lenge (eller like kort) om du gjør det selv eller får gjort det på salong.

Varigheten er veldig forskjellig på folk. Jeg trenger ny behanling igjen om 2-3 uker. Noen kan gå mye lenger.

Noen er også så heldig at det blir vesentlig mindre dersom du bruker voks noen ganger. (Men det gjelder dessverre ikke meg)

Skrevet

Jeg regner med at du mener fjerning med voks. Det holder allurat like lenge (eller like kort) om du gjør det selv eller får gjort det på salong.

Varigheten er veldig forskjellig på folk. Jeg trenger ny behanling igjen om 2-3 uker. Noen kan gå mye lenger.

Noen er også så heldig at det blir vesentlig mindre dersom du bruker voks noen ganger. (Men det gjelder dessverre ikke meg)

Uansett om det "bare" er to uker så er det mer holdbart enn barberhøvelen, så jeg kan nok være interessert i å prøve jeg :)

Har stripset selv her hjemme men jeg synes ikke jeg får det til bra nok, det henger igjen voks fra stripsene og stripsene jukser slik at det er hårete småpartier/løshår igjen. Og det er selv om jeg gjør akkurat som det står på stripsboksene at jeg skal gjøre.

Gidder ikke holde på med det, så jeg plumper nok innom en salong en gang snart :)

Skrevet

Uansett om det "bare" er to uker så er det mer holdbart enn barberhøvelen, så jeg kan nok være interessert i å prøve jeg :)

Har stripset selv her hjemme men jeg synes ikke jeg får det til bra nok, det henger igjen voks fra stripsene og stripsene jukser slik at det er hårete småpartier/løshår igjen. Og det er selv om jeg gjør akkurat som det står på stripsboksene at jeg skal gjøre.

Gidder ikke holde på med det, så jeg plumper nok innom en salong en gang snart :)

Et lite tis. Varmvoks er ofte bedre (men mer klinete) enn stripsen.

Og så kan du også bruke strips 2-4 uker etter salongbesøk for å holde hårene i sjakk:-)

Skrevet

Et lite tis. Varmvoks er ofte bedre (men mer klinete) enn stripsen.

Og så kan du også bruke strips 2-4 uker etter salongbesøk for å holde hårene i sjakk:-)

Varmvoks har jeg prøvd en gang for mange år siden, og det gikk helt dri......for å si det mildt *ler*

Men å bruke strips selv for vedlikehold etter salongbesøk var jo innmari kjekkt da :D Thanx

Skrevet

Varmvoks har jeg prøvd en gang for mange år siden, og det gikk helt dri......for å si det mildt *ler*

Men å bruke strips selv for vedlikehold etter salongbesøk var jo innmari kjekkt da :D Thanx

Jeg gjorde det før. Men nå gidder jeg ikke å gå til salong lenger. Tar det hjemme når jeg har tid. *Ser ned på beina at jeg burde satt av litt tid nå.....*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...