Gjest togli Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Hvem får egentlig tilgang til mailen min dersom jeg f.eks. sender en mail til hovedmailadressen til en kommune i Norge? Går den da rundt til alle skoler, barnehager etc.? Eller bare til ansatte ved kommunehuset? Skal sende til skolefaglig ansvarlig for alle skolene i kommunen, men står ikke oppført en slik på den kommunen jeg vil kontakte... 0 Siter
Gjest kommuneansatt Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Den går nok til postmottak, som kanaliserer den videre til rette person 0 Siter
brilleslangen Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Ja... slik kommuneansatt beskriver det nedenfor.Postmottak tar imot og videresender... Ingen andre enn den/de det angår får mailen... er det stilet til en bestemt person videresendes mailen til denne personen... mens kursinvitasjoner videresendes til alle kurset kan være aktuelt for. Det du kan gjøre er å skrive brevet og legge det ved mailen som et vedlegg. og i mailen skriver du hvem brevet er til... Så går nok dette helt fint 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg sendte mail til kommunen for et par år siden, etter omtrent 6 måneder fikk jeg en tilbakemelding med beklagelse om at mailen ikke var blitt sendt videre til rette vedkommende og at mailsystemet deres ikke fungerte etter hensikten, men at mailen nå var videresendt. Jeg har fremdeles ikke fått svar på denne mailen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg sendte mail til kommunen for et par år siden, etter omtrent 6 måneder fikk jeg en tilbakemelding med beklagelse om at mailen ikke var blitt sendt videre til rette vedkommende og at mailsystemet deres ikke fungerte etter hensikten, men at mailen nå var videresendt. Jeg har fremdeles ikke fått svar på denne mailen. Usj, det var dårlig :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Ja... slik kommuneansatt beskriver det nedenfor.Postmottak tar imot og videresender... Ingen andre enn den/de det angår får mailen... er det stilet til en bestemt person videresendes mailen til denne personen... mens kursinvitasjoner videresendes til alle kurset kan være aktuelt for. Det du kan gjøre er å skrive brevet og legge det ved mailen som et vedlegg. og i mailen skriver du hvem brevet er til... Så går nok dette helt fint Takk for info 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Den går nok til postmottak, som kanaliserer den videre til rette person Takk for info 0 Siter
Gjest Flaut, ekkelt og guffent Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg sendte mail til en etat i kommunen, for å klage på noe på e offentlig sted. Opplever i ettertid, at når jeg googler navnet mitt, så kommer det opp at jeg har sendt denne mailen til kommunene. det står mitt navn, overskrift "Klage på *stedet* og hva klagen gjelder" og dato og sånt. Lite festlig. Jeg ante jo ikke at dette ville bli offentliggjort på nett... 0 Siter
Gjest Draketemmeren Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg sendte mail til en etat i kommunen, for å klage på noe på e offentlig sted. Opplever i ettertid, at når jeg googler navnet mitt, så kommer det opp at jeg har sendt denne mailen til kommunene. det står mitt navn, overskrift "Klage på *stedet* og hva klagen gjelder" og dato og sånt. Lite festlig. Jeg ante jo ikke at dette ville bli offentliggjort på nett... Du må skrive at det skal untas offentlighet når du sender skriv til kommunen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg sendte mail til en etat i kommunen, for å klage på noe på e offentlig sted. Opplever i ettertid, at når jeg googler navnet mitt, så kommer det opp at jeg har sendt denne mailen til kommunene. det står mitt navn, overskrift "Klage på *stedet* og hva klagen gjelder" og dato og sånt. Lite festlig. Jeg ante jo ikke at dette ville bli offentliggjort på nett... Jøsses!!!! Det tror jeg at jeg hadde klaga på... Kan da ikke være lov?? 0 Siter
Gjest kommuneansatt Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jøsses!!!! Det tror jeg at jeg hadde klaga på... Kan da ikke være lov?? Postlistene ligger åpent, ja. Det gjelder brev som skrives også. Som en under her skriver må det unntas offentligheten 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Postlistene ligger åpent, ja. Det gjelder brev som skrives også. Som en under her skriver må det unntas offentligheten Ok... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.