Gå til innhold

Åh denne varmen

Anbefalte innlegg

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Er det flere som gleder seg til høsten?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

15

• Mary Poppins

8

• morsan

4

• Sør

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, nei nei. Nå er det strengt forbudt å klage over varmen. Deilig at det endelig begynner å bli litt varmt igjen etter en lang vinter og kald, sur og våt vår. Deilig å kunne pakke tærne ut av strømpene og sitte og vifte med dem i sommesola.

Gjest Draketemmeren
Skrevet

8 grader her...

Høres herlig ut!

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Nei, nei nei. Nå er det strengt forbudt å klage over varmen. Deilig at det endelig begynner å bli litt varmt igjen etter en lang vinter og kald, sur og våt vår. Deilig å kunne pakke tærne ut av strømpene og sitte og vifte med dem i sommesola.

Det mener du, men det mener ikke jeg! ;)

Skrevet

Det mener du, men det mener ikke jeg! ;)

Du får trøste deg med at for hver deilige, varme sommerdag vi har kommer vi en dag nærmere høsten. Og uten sommer kan det jo ikke bli høst.

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Du får trøste deg med at for hver deilige, varme sommerdag vi har kommer vi en dag nærmere høsten. Og uten sommer kan det jo ikke bli høst.

Så sant, men 3-sesonger hadde vært perfekt. Vinter, vår og høst. :)

Skrevet

Gleder meg definitivt ikke til høsten, nei!

Skrevet

''Så sant, men 3-sesonger hadde vært perfekt. Vinter, vår og høst. :)''

3 sesonger hadde vært fint, ja. Vår, sommer og høst! :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, gleder meg ikke til høsten.

Endelig er det sol og sommertemperaturer her. Skal nytes og kose meg i hagen i helga.

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke jeg!

Liker ikke høst og vår. Dvs. jeg liker høst og vår på dets beste, men særlig høsten er jo altfor lang!

For min del kunne vi gjerne hoppet over oktober, november og desember, og kanskje januar, samt mars og store deler av april.

candyqueen_83
Skrevet

To hadde holdt. Vår og høst ;O)

Skrevet

Varme?

Det er vel ikke mye mer enn 20 grader, og vi har fremdeles vinterdyne.

Det blir ikke "varmt" før det er over 35 eller 40.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er faktisk litt enig med deg. Jeg liker ikke alt for mye varme. Men samtidig så synes jeg at vi har hatt en utrolig lang, kald og hard vinter, og en ikke alt for snill vår. Her var det 30 cm snø i beg. av mai....Så vi trenger disse sommermnd. også :-) Jeg tror de fleste nordmenn setter pris på årstidene, og vekslingene vi har. Jeg hadde kjedet meg ihjel med sommer året rundt :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke jeg!

Liker ikke høst og vår. Dvs. jeg liker høst og vår på dets beste, men særlig høsten er jo altfor lang!

For min del kunne vi gjerne hoppet over oktober, november og desember, og kanskje januar, samt mars og store deler av april.

Liker perioden februar til midt i oktober samt desember siden det er julemåneden.

Skrevet

Liker perioden februar til midt i oktober samt desember siden det er julemåneden.

Da er det bare januar du ikke liker da? :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, og mørkeste og mest regntunge halvdel av oktober og hele november.

Skrevet

Pluss halve oktober og november, selvsagt:-) Jeg liker ikke desember og jul.

Gjest Elextra
Skrevet

Samt november? Men sjøstjerna bruker vel den til julehandel, det pleier julefansen å gjøre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...