Gjest Draketemmeren Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Er det flere som gleder seg til høsten? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Nei, nei nei. Nå er det strengt forbudt å klage over varmen. Deilig at det endelig begynner å bli litt varmt igjen etter en lang vinter og kald, sur og våt vår. Deilig å kunne pakke tærne ut av strømpene og sitte og vifte med dem i sommesola. 0 Siter
Gjest Draketemmeren Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 8 grader her... Høres herlig ut! 0 Siter
Gjest Draketemmeren Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Nei, nei nei. Nå er det strengt forbudt å klage over varmen. Deilig at det endelig begynner å bli litt varmt igjen etter en lang vinter og kald, sur og våt vår. Deilig å kunne pakke tærne ut av strømpene og sitte og vifte med dem i sommesola. Det mener du, men det mener ikke jeg! 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Det mener du, men det mener ikke jeg! Du får trøste deg med at for hver deilige, varme sommerdag vi har kommer vi en dag nærmere høsten. Og uten sommer kan det jo ikke bli høst. 0 Siter
Gjest Draketemmeren Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Du får trøste deg med at for hver deilige, varme sommerdag vi har kommer vi en dag nærmere høsten. Og uten sommer kan det jo ikke bli høst. Så sant, men 3-sesonger hadde vært perfekt. Vinter, vår og høst. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Gleder meg definitivt ikke til høsten, nei! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Så sant, men 3-sesonger hadde vært perfekt. Vinter, vår og høst. ''Så sant, men 3-sesonger hadde vært perfekt. Vinter, vår og høst. :)'' 3 sesonger hadde vært fint, ja. Vår, sommer og høst! :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Nei, gleder meg ikke til høsten. Endelig er det sol og sommertemperaturer her. Skal nytes og kose meg i hagen i helga. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Ikke jeg! Liker ikke høst og vår. Dvs. jeg liker høst og vår på dets beste, men særlig høsten er jo altfor lang! For min del kunne vi gjerne hoppet over oktober, november og desember, og kanskje januar, samt mars og store deler av april. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Så sant, men 3-sesonger hadde vært perfekt. Vinter, vår og høst. To hadde holdt. Vår og høst ;O) 0 Siter
Sør Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Varme? Det er vel ikke mye mer enn 20 grader, og vi har fremdeles vinterdyne. Det blir ikke "varmt" før det er over 35 eller 40. Med vennlig hilsen 0 Siter
Colette Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er faktisk litt enig med deg. Jeg liker ikke alt for mye varme. Men samtidig så synes jeg at vi har hatt en utrolig lang, kald og hard vinter, og en ikke alt for snill vår. Her var det 30 cm snø i beg. av mai....Så vi trenger disse sommermnd. også :-) Jeg tror de fleste nordmenn setter pris på årstidene, og vekslingene vi har. Jeg hadde kjedet meg ihjel med sommer året rundt :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Ikke jeg! Liker ikke høst og vår. Dvs. jeg liker høst og vår på dets beste, men særlig høsten er jo altfor lang! For min del kunne vi gjerne hoppet over oktober, november og desember, og kanskje januar, samt mars og store deler av april. Liker perioden februar til midt i oktober samt desember siden det er julemåneden. 0 Siter
Colette Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Liker perioden februar til midt i oktober samt desember siden det er julemåneden. Da er det bare januar du ikke liker da? :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Da er det bare januar du ikke liker da? :-) Ja, og mørkeste og mest regntunge halvdel av oktober og hele november. 0 Siter
Colette Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Liker perioden februar til midt i oktober samt desember siden det er julemåneden. Pluss halve oktober og november, selvsagt:-) Jeg liker ikke desember og jul. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Da er det bare januar du ikke liker da? :-) Samt november? Men sjøstjerna bruker vel den til julehandel, det pleier julefansen å gjøre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.