Gå til innhold

Åh denne varmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker jula. Men vil ikke at den skal starte i november. Desember som julemåned holder lenge for meg. Og jula varer til til maks 3-4 nyttårsdag for meg.

Det høres jo ut som en normal og sunn innstilling til jula:-)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

15

• Mary Poppins

8

• morsan

4

• Sør

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

20 grader er ikke varmt:-)

Skrevet

Absolutt ikke! :-) Gleder meg til sommeren og håper det blir minst like varmt da :-)

Skrevet

Hvorfor er det forbudt å klage over varme i Norge? Greit nok at det ikke har vært sterk varme enda. Men selv når det 30 varmegrader har man ikke lov til å klage. Mens det er helt akseptert å klage over kulde. Ingen av delene er jo direkte behagelig:-)

30 grader er lov å klage over, men 20 grader bør man tåle! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg opplevde 37 i skyggen forrige uke! :P

Men klagde jeg noe særlig?

Skrevet

Ikke jeg!

Liker ikke høst og vår. Dvs. jeg liker høst og vår på dets beste, men særlig høsten er jo altfor lang!

For min del kunne vi gjerne hoppet over oktober, november og desember, og kanskje januar, samt mars og store deler av april.

Må bare si at nå er jeg virkelig helt enig med deg :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er vel fordi det er så få dager i Norge det er så fint vær. Derimot er det veldig mange dager hvor det er kaldt.

Og denne "varmen" man snakker om i Norge, er jo egentlig ikke varmt. Jeg drar på ferie om en uke, og dit jeg skal er det 38 varmegrader - da kan vi begynne å snakke om at det er varmt. Men jeg elsker varme.

Da er det vel ikke til Dubai du skal, for der er et vel nesten 50 nå?

Mary Poppins
Skrevet

Da er det vel ikke til Dubai du skal, for der er et vel nesten 50 nå?

Neida, faktisk ikke meldt "mer enn" 34-36 varmegrader de neste dagene.

http://www.yr.no/

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Neida, faktisk ikke meldt "mer enn" 34-36 varmegrader de neste dagene.

http://www.yr.no/

Ok, det er passelig:-)

Hørte at det var nesten 50 her om dagen i nabolandet.

Mary Poppins
Skrevet

Ok, det er passelig:-)

Hørte at det var nesten 50 her om dagen i nabolandet.

Kanskje de mente i solen?

Men det er ikke uvanlig at det blir rundt 40-45 varmegrader midt på sommeren i Dubai altså. Men foreløpig er det ikke så ille.

Mary Poppins
Skrevet

Ja, da ser det ikke så galt ut. Fin temperatur det:-)

Det synes jeg også :-)

Skrevet

Enig med deg i det :-) Men det er aldri lov til å klage over at man finner varme ubehagelig:-(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kanskje de mente i solen?

Men det er ikke uvanlig at det blir rundt 40-45 varmegrader midt på sommeren i Dubai altså. Men foreløpig er det ikke så ille.

Det er nok i skyggen. Det var 50 nesten hver dag, da vi kom i august.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det synes jeg også :-)

Du får ha en riktig fin ferie. Er litt misunnelig:-)

Mary Poppins
Skrevet

Du får ha en riktig fin ferie. Er litt misunnelig:-)

Tusen takk! :-) Jeg gleder meg:-)

Skrevet

Jeg opplevde 37 i skyggen forrige uke! :P

Men klagde jeg noe særlig?

Jeg hadde nok klagd da! :-)

Har fått sms'er flere somre fra en dame som nærmest skryter av at det 38-40 grader der de er på ferie, mens jeg puster lettet ut over at jeg ikke har det såå varmt. :-)

Men denne damen (som er norsk) synes at vanlig godt norsk sommervær er "for kaldt", mens jeg synes det er akkurat passe, så folk har ikke samme oppfatning av hva som er en bra temperatur. :-)

Skrevet

Jeg elsker jula. Men vil ikke at den skal starte i november. Desember som julemåned holder lenge for meg. Og jula varer til til maks 3-4 nyttårsdag for meg.

Wow! Årest første "juletråd" allerede før St. Hans!! *imponert* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...