Gå til innhold

Åh denne varmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow! Årest første "juletråd" allerede før St. Hans!! *imponert* ;-)

Grøss:-(

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

15

• Mary Poppins

8

• morsan

4

• Sør

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest da kommer nissen
Skrevet

Wow! Årest første "juletråd" allerede før St. Hans!! *imponert* ;-)

6 måneder og 20 dager til julaftenen

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde nok klagd da! :-)

Har fått sms'er flere somre fra en dame som nærmest skryter av at det 38-40 grader der de er på ferie, mens jeg puster lettet ut over at jeg ikke har det såå varmt. :-)

Men denne damen (som er norsk) synes at vanlig godt norsk sommervær er "for kaldt", mens jeg synes det er akkurat passe, så folk har ikke samme oppfatning av hva som er en bra temperatur. :-)

Eneste fordelen med å ha 35 grader på ferie er at morgenene og kveldene er riktig deilige, og en aldri trenger mer enn en de aller letteste klærne!

Midt på dagen er det for mye, med mindre du befinner deg mer under vann enn over.

Gjest prust
Skrevet

Nei, jeg gleder meg til det blir enda varmere!

Her er det fint vær og forholdsvis varmt, men vi har mye vind :-((((

Skrevet

Tusen takk! :-) Jeg gleder meg:-)

Jeg er også misunnelig. 35 grader er deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...