Gå til innhold

Jeg utsetter mine barn for passiv røyking

Anbefalte innlegg

Gjest Kjederøykeren
Skrevet

Jeg og mannen min kjederøyker i hjemmet. Vi kjederøyker i bilen. Barna klager på det når vi er på ferieturer, men det får de tåle. Er dere enige?

Gjest respekt
Skrevet

Jeg antar det er en spøk, utifra måten du skriver på?

I mine øyne er dette en form for barnemishandling. Barn skal ikke utsettes for voksnes kjederøyking i sitt eget hjem eller i en bil.

Skrevet

Jeg tror ikke på deg engang, men sett at noen faktisk gjør dette så; nei, det er selvfølgelig ikke noe de "må tåle":

Skrevet

Selvsagt er jeg ikke enig i det. Passiv røyking er veldig skadelig, og du stjeler antagelig flere år fra dine barns liv.

TA ANSVAR!!!

Skrevet

Jeg regner med at du tuller, men jeg kan fortelle at mannen min ble utsatt for det samme da han var barn. Han snakker om hvor kvalm han ble i bilen fremdeles, og han er nesten 60 år. Så det er virkelig ingen bagatell.

Skrevet

*ler godt* Noe så patetisk da du..hehe..hvis du skal jage opp stemningen bare for en god diskusjons skyld så bør du formulere deg litt penere så ikke folk skjønner at det er kødd sånn med en gang.

For ingen gikk på dette eller??? :D

Gjest Kjederøykeren
Skrevet

*ler godt* Noe så patetisk da du..hehe..hvis du skal jage opp stemningen bare for en god diskusjons skyld så bør du formulere deg litt penere så ikke folk skjønner at det er kødd sånn med en gang.

Skjønner ikke at noen tror jeg tuller. Dette er min protest som det syke samfunnet som ser på røykere som søppel. Røykere har rett på et liv de også!

Skrevet

Skjønner ikke at noen tror jeg tuller. Dette er min protest som det syke samfunnet som ser på røykere som søppel. Røykere har rett på et liv de også!

Selvsagt har røykere rett på et liv de også. Bare ikke så lenge....

Skrevet

''Skjønner ikke at noen tror jeg tuller. Dette er min protest som det syke samfunnet som ser på røykere som søppel. Røykere har rett på et liv de også!''

Håper fortsatt INDERLIG at du tuller!

Vi røykere har selvfølgelig rett på et (avkorta) liv, men ingen rett til å forkorte andres liv :-(

Vi har valgt å bruke masse penger på en smertefull død, og har ansvar for å ikke utsette andre ufrivillig for det samme.

Skrevet

Du skal ha oss til å tro på deg, for "røykere har rett på et liv de og" og så skriver du i overskriften "jeg utsetter mine barn for passiv røyking" (oversatt: "se på denne tråden a dere, bli sinna nå a, så får jeg en skikkelig respons jeg kan sitte og godte meg med etterpå)

Mulig andre går på limpinnen din altså, men ikke jeg. Du er fryktelig dårlig på å provosere frem en heftig diskusjon altså :D

Skrevet

Jeg regner også med at hun tuller. Men det finnes faktisk folk som gjør som henne (selvom de antagelig ikke "reklamerer" for det på DOL)

Min datter har et par venninner som bokstavelig talt stinker røyk.

Jeg kan lukte at hun er på besøk med en gang jeg åpner ytterdøra. når hennes jakke henger i gangen. Jeg har flere ganger flyttet den bort fra våre egne klær for at ikke lukta skal smitte over.

Datteren min har fortalt at det er helt "tåkete" hjemme hos henne. Så hun og andre venninner orker ikke å være på besøk der.

De fleste barn idag er ikke vant til sigarettrøyk, så de reagerer også på dette.

Det er for jæ.... at uskyldige barn skal måtte lide for foreldrenes egoisme. Det er jo ikke noe gøy å være den som lukter vondt, og ikke får med seg venninner hjem - helt uforskyldt..

Skrevet

Jeg regner også med at hun tuller. Men det finnes faktisk folk som gjør som henne (selvom de antagelig ikke "reklamerer" for det på DOL)

Min datter har et par venninner som bokstavelig talt stinker røyk.

Jeg kan lukte at hun er på besøk med en gang jeg åpner ytterdøra. når hennes jakke henger i gangen. Jeg har flere ganger flyttet den bort fra våre egne klær for at ikke lukta skal smitte over.

Datteren min har fortalt at det er helt "tåkete" hjemme hos henne. Så hun og andre venninner orker ikke å være på besøk der.

De fleste barn idag er ikke vant til sigarettrøyk, så de reagerer også på dette.

Det er for jæ.... at uskyldige barn skal måtte lide for foreldrenes egoisme. Det er jo ikke noe gøy å være den som lukter vondt, og ikke får med seg venninner hjem - helt uforskyldt..

Joda, jeg vet at slikt skjer. Selvsakt. Og det er jo ille at voksne folk utsetter barn for noe som faktisk er påvist være svært skadelig. Samtidig som det er fryktelig plagsomt pga røyken og lukten og sånn.

Men det mennesket her, "Kjederøykeren", er bare et svært skrullehue, så uansett om det vedkommende piper ut om er sant eller ikke så er tråden ene og alene laget for å få til litt engasjerende og undeholdende bølger på DOL :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...