Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne hintegaver har jeg ingen sans for! Skal man si noe, bør man gjøre det rett ut, i enerom.

Menn forstår dessuten ikke hinting....

Gjest Elextra
Skrevet

Enig, det er plagsomt, men man sier ikke noe til andre enn de aller nærmeste. Evt. kan man si noe til de litt fjernere om det plutselig hender man er litt nære og intime med dem (sånt skjer, uten at det nødvendigvis er sex involvert).

Gjest Elextra
Skrevet

Vel.... for det første er vi nettopp blitt venner med dem, så vi er ikke kommet til trinn "julepresang/nursdagsgave" ennå!

For det andre, så vet jeg ikke helt om jeg hadde turd det med en av de nærmeste vennene jeg har i dag...

Forresten - deodorant til venninner har jeg vel gitt, og jeg har også fått det i gave, sammen med bodylotion eller krem...

Nei! Ikke hintegave....

punky brewster
Skrevet

Har en jeg jobber sammen med som ofte lukter svettlukt, vi er mange som har sagt det til han,men trur både han dusjer ofte og bruker deoderant, noen har kanskje mer svettlukt enn andre.

Gjest Her&der
Skrevet

Du får satse på at en av ungene melder fra en dag.

Fra unger, og fulle folk får en sannheten, sier noen ;)

Har selv jobbet sammen med en med sterk lukt. Ikke noe behagelig.

Gjest prust
Skrevet

Du får satse på at en av ungene melder fra en dag.

Fra unger, og fulle folk får en sannheten, sier noen ;)

Har selv jobbet sammen med en med sterk lukt. Ikke noe behagelig.

Ungene er små ennå (3 og 4), så de synes nok sikkert at han bare lukter "pappa".

Skrevet

''Dersom jeg hadde luktet svette, hadde jeg jo foretrukket at noen fortalte meg det.... ''

Det ville nok jeg også, men ikke at "hvemsomhelst" skulle ta det opp "nårsomhelst".

Hvis du liker denne familien godt, så fikser du sikkert å ikke være så opptatt av lukten også. Heller ikke sikkert at han lukter svette hver dag året rundt:-)

Gjest kampsa
Skrevet

Nå i varmen er det fort å lukte svette. Jeg ville ikke sagt noe som helst men bare holdt litt avstand når jeg hadde pratet med ham. Jeg kjenner en som har veldig dårlig ånde. Jeg holder enten pusten så lenge som mulig og snur hode litt til side eller jeg holder meg et stykke på avstand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...