Gå til innhold

No shit sherlock..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en mail til Ellos og lurte på hvorfor de ikke har størrelse 40/42 i sine kolleksjoner. Jeg sliter nemlig med at 38/40 er litt trangt/kort og 42/44 er altfor stort! Da får man nemlig ALLTID plagg som tilsvarer en 44..

Og under er svaret jeg fikk... Veldig oppklarende. Not. *Like klok*

"Takk for din henvendelse.

Våre dobbeltstørrelser er 34/36 = small, 38/40 = medium, 42/44 = large, 46/48 = ekstra large og 50/52 xxlarge."

Skrevet

Du er åpenbart feil størrelse, Enola! ;-)

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Gjest be de svare på spørsmålet!!!
Skrevet

idioti!!!

Skrevet

Men er det ikke vanlig, da, at ett "størrelsestall" bare tas med én gang når man har slike dobbeltstørrelser? Trodde dette var vanlig og ikke bare for Ellos, men har egentlig ikke tenkt så mye over det.

Skrevet

idioti!!!

Jeg mistenker at det blir som å ringe NSB. Man sitter i luren i tre timer med vivaldi på øret, og så når de endelig svarer får man samme svar man allerede hadde.

Skrevet

Det er jo forsåvidt et riktig svar du fikk, størrelsen 40/42 vil du da ikke finne noen steder...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...