Gå til innhold

De har ikke dyner i Brussel

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Har vært to netter på hotell i Brussel. Det var ikke dyne, men teppe med laken i sengen. Teppet var varmt som jeg trengte ikke, men lakenet var ikke nok. Jeg våknet svett og uvel med lakenet i en knute et eller annet sted og teppet stakk og klødde......,men...................Brussel er en fantastisk by med mye blåskjell og annen sjømat;-)

Skrevet

Brussel??? Sjømat????

Kan jeg ikke se sjøen, så spiser jeg kjøtt. I Brussel spiser man sjokolade.

Skrevet

Velkommen tilbake!

Vi har akkurat vært og spist sjømat i Paris. Mest asiatisk mat, faktisk.

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Brussel??? Sjømat????

Jeg spiser lite sjokolade og absolutt ikke til middag. Moules frittes er en slags nasjonalrett i Belgia og fantastisk godt. I går spiste jeg en kasserole med forskjellige sorter sjømat og en aldeles nydelig saus...........og god belgisk øl ti..

Skrevet

Brussel??? Sjømat????

Brussel er kjent for fantastisk sjømat:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...