Gjest segunda Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Har vært to netter på hotell i Brussel. Det var ikke dyne, men teppe med laken i sengen. Teppet var varmt som jeg trengte ikke, men lakenet var ikke nok. Jeg våknet svett og uvel med lakenet i en knute et eller annet sted og teppet stakk og klødde......,men...................Brussel er en fantastisk by med mye blåskjell og annen sjømat;-) 0 Siter
nick Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Brussel??? Sjømat???? Kan jeg ikke se sjøen, så spiser jeg kjøtt. I Brussel spiser man sjokolade. 0 Siter
Sør Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Velkommen tilbake! Vi har akkurat vært og spist sjømat i Paris. Mest asiatisk mat, faktisk. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Brussel??? Sjømat???? Kan jeg ikke se sjøen, så spiser jeg kjøtt. I Brussel spiser man sjokolade. Jeg spiser lite sjokolade og absolutt ikke til middag. Moules frittes er en slags nasjonalrett i Belgia og fantastisk godt. I går spiste jeg en kasserole med forskjellige sorter sjømat og en aldeles nydelig saus...........og god belgisk øl ti.. 0 Siter
grot Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Brussel??? Sjømat???? Kan jeg ikke se sjøen, så spiser jeg kjøtt. I Brussel spiser man sjokolade. Brussel er kjent for fantastisk sjømat:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.