Gå til innhold

venner som låner ting

Anbefalte innlegg

Gjest friends2us
Skrevet

Datteren min på 13 har et par venninner som ikke leverer ting tilbake før datteren min har bedt de flere ganger om å leverer tilbake. Dette er ting som treningsbukse, tights, sokker og bøker. Hun bryr seg ikke, men jeg synes det er kjempeirriterende fordi det er jeg som passer på det og ber henne om å etterlyse dette.

Hun ene venninna kommer fra et hjem hvor mor er akkurat likedan, hun er ei venninne av meg. De har ganske mye rot og har ikke oversikten, i tillegg er moren alltid sein når vi skal møtes.

Jeg sa en gang til henne at det er egoistisk å bruke av andre sin tid på den måten, men det var hun slettes ikke enig i, nå lengre sier jeg ikke mer og har innfunnet meg med at hun er sein og tenker at unnskyldningene hennes er litt patetisk.

Skrevet

''De har ganske mye rot og har ikke oversikten, i tillegg er moren alltid sein når vi skal møtes.''

Og poenget med å skrive dette var?

Hva med å få datteren din til å slutte å låne bort sakene sine?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...