Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo !

Jeg kommer meg ikke inn på min-id for å sende meldekort til nav , flere enn meg som trøbbler ? fatter ikke dette , har aldri hatt problem før.......

Skrevet

JA!

*Knurr* Jeg logget på med mobilen min og kom for en gangs skyld igjennom, helt til den siden hvor det står hva som er registrert om deg. Og så når du klikker "neste" så er meningen at man skal komme dit man sender kort. Men neida...

Blank side "Error 500 can not retrieve artifact habla..." og hvit side..! Jeg er så forbanna drittlei hele helvetes faenskapet at jeg akter å gå over til å sende papirkort via snailmail heretter!

Skrevet

Det var sånn sist gang også.

Virker som det er et kapasitetsproblem, for alt virker som de andre dagene. Innloggingsproblemene kommer først når det er lørdag og meldekortene skal sendes.

Skrevet

JA!

*Knurr* Jeg logget på med mobilen min og kom for en gangs skyld igjennom, helt til den siden hvor det står hva som er registrert om deg. Og så når du klikker "neste" så er meningen at man skal komme dit man sender kort. Men neida...

Blank side "Error 500 can not retrieve artifact habla..." og hvit side..! Jeg er så forbanna drittlei hele helvetes faenskapet at jeg akter å gå over til å sende papirkort via snailmail heretter!

Jeg blir alså så eitrane forb......Kommer så langt som til at jeg er registrert , så error KNURR

Skrevet

Kom veldig raskt igjennom kl. 08.15. Tror det blir problemer akkurat på de tidspunktene "alle" skal inn på siden.

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Jeg blir alså så eitrane forb......Kommer så langt som til at jeg er registrert , så error KNURR

Samme her. Forsøkte i dag tidlig, og nå. :(

Skrevet

Kom veldig raskt igjennom kl. 08.15. Tror det blir problemer akkurat på de tidspunktene "alle" skal inn på siden.

Beruker du passord fra NAV, eller MInID?

Skrevet

Kommer fortsatt ikke frem på sidene deres.

Ahhhw. *Hat*

Gjest ingen nick
Skrevet

Kommer fortsatt ikke frem på sidene deres.

Ahhhw. *Hat*

Har vært inne på siden idag kl 17.13, da fungerte alt normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...