Hypoen Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hallo ! Jeg kommer meg ikke inn på min-id for å sende meldekort til nav , flere enn meg som trøbbler ? fatter ikke dette , har aldri hatt problem før....... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 JA! *Knurr* Jeg logget på med mobilen min og kom for en gangs skyld igjennom, helt til den siden hvor det står hva som er registrert om deg. Og så når du klikker "neste" så er meningen at man skal komme dit man sender kort. Men neida... Blank side "Error 500 can not retrieve artifact habla..." og hvit side..! Jeg er så forbanna drittlei hele helvetes faenskapet at jeg akter å gå over til å sende papirkort via snailmail heretter! 0 Siter
double Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Det var sånn sist gang også. Virker som det er et kapasitetsproblem, for alt virker som de andre dagene. Innloggingsproblemene kommer først når det er lørdag og meldekortene skal sendes. 0 Siter
Hypoen Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 JA! *Knurr* Jeg logget på med mobilen min og kom for en gangs skyld igjennom, helt til den siden hvor det står hva som er registrert om deg. Og så når du klikker "neste" så er meningen at man skal komme dit man sender kort. Men neida... Blank side "Error 500 can not retrieve artifact habla..." og hvit side..! Jeg er så forbanna drittlei hele helvetes faenskapet at jeg akter å gå over til å sende papirkort via snailmail heretter! Jeg blir alså så eitrane forb......Kommer så langt som til at jeg er registrert , så error KNURR 0 Siter
Helmi Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Kom veldig raskt igjennom kl. 08.15. Tror det blir problemer akkurat på de tidspunktene "alle" skal inn på siden. 0 Siter
Gjest Draketemmeren Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Jeg blir alså så eitrane forb......Kommer så langt som til at jeg er registrert , så error KNURR Samme her. Forsøkte i dag tidlig, og nå. 0 Siter
double Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Kom veldig raskt igjennom kl. 08.15. Tror det blir problemer akkurat på de tidspunktene "alle" skal inn på siden. Beruker du passord fra NAV, eller MInID? 0 Siter
Helmi Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Beruker du passord fra NAV, eller MInID? MinID 0 Siter
EnolaGay Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Kommer fortsatt ikke frem på sidene deres. Ahhhw. *Hat* 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Kommer fortsatt ikke frem på sidene deres. Ahhhw. *Hat* Har vært inne på siden idag kl 17.13, da fungerte alt normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.