Gå til innhold

Billig i Bulgaria kontra Alcudia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Alcudia i fjor og kunne tenkt oss en tur til Bulgaria i år.

Hvordan er prisene i Bulgaria sammenlignet med Alcudia? Er det billigere og spise og shoppe der?

Gjest togli
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men jeg er vel nesten 100 % sikker på at Bulgaria er mye billigere?

Skrevet

Billigere. Elendig mat og elendig service. Velg selv.

Skrevet

Billigere. Vi hadde full pensjon på hotellet og var veldig fornøyd med maten der. Grei nok utenfor hotellet også. Trivdes godt vi.

Skrevet

Jeg har ikke vært i Bulgaria men kjenner folk som har vært der. Venninna mi var der tre ferier på rad og synes det var fantastisk. Men pass på så du ikke kommer i nærheten av utestedene for der kan det gå ganske vilt for seg tror jeg.

Tror kanskje det kommer helt an på hva du forventer. Det er nok ikke så voldsomt mye luksus. Jeg har vært i Romania og synes det var helt greit egentlig, det er en ferie vi ler av nå, med manglende mat og stranda full av døde fisk.

Gjest Slemt men sant
Skrevet

Da hadde jeg heller valgt Kroatia eller Tyrkia. Har ikke så godt inntrykk av Bulgaria.

Skrevet

Ser mange er skeptiske til Bulgaria. Men det vi ev tenker på er jo et Ving hotell, og da er vel servicen ol likt som f.eks et Ving hotell i Alcudia? Eller??

Og vi har jo og mulighet for all inclusive, da er vel maten grei nok, og det er jo inkl drikke og...

Hmmm...

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men jeg er vel nesten 100 % sikker på at Bulgaria er mye billigere?

Dårlig service ?

Var i Bulgaria i fjor og vil heller si tvert i mot, vi ble veldig godt tatt imot der ja.

Storkoste oss og reiser dit igjen nå i sommer.

Maten var vel ikke det helt store, nå er ikke jeg veldig opptatt av mat og kan egentlig ikke uttale meg siden jeg spiser "hva som helst".

Men pizza, biff ol er godt der da :) Sikkert mye annet også.

Prisene i forhold til andre land vet jeg ikke, men syns det var rimelig ja.

Syns Bulgaria er myyyye bedre enn tyrkia ihvertfall.

har likt meg best på Kreta da, men,men

Gjest togli
Skrevet

Dårlig service ?

Var i Bulgaria i fjor og vil heller si tvert i mot, vi ble veldig godt tatt imot der ja.

Storkoste oss og reiser dit igjen nå i sommer.

Maten var vel ikke det helt store, nå er ikke jeg veldig opptatt av mat og kan egentlig ikke uttale meg siden jeg spiser "hva som helst".

Men pizza, biff ol er godt der da :) Sikkert mye annet også.

Prisene i forhold til andre land vet jeg ikke, men syns det var rimelig ja.

Syns Bulgaria er myyyye bedre enn tyrkia ihvertfall.

har likt meg best på Kreta da, men,men

Den var sikkert til trådstarter og ikke til meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...