Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt inn Chrome leseren etter anbefaling, og den virker jo veldig grei. Den "markerer" der en skriver og sånn hvilket gjør det veldig behagelig.

Men vurderer Opera siden det heter seg at det er den raskeste.

Jeg liker også at leserne har en "in private - visning", men det har vel ikke Chromen.

Samtidig så er vel hverken Chrome eller Opera f.eks. støttet over alt, derfor bør en kanskje ha IE i tillegg til en av disse for slike steder?

Har kjørt Firefox lenge men har reinstallert maskinen min og kunne tenkt meg å prøve noe nytt.

Tips og råd og sånn om dette temaet eller?

Gjest firepile
Skrevet

''Men vurderer Opera siden det heter seg at det er den raskeste.''

Du vil neppe merke noen forskjell.

'' Jeg liker også at leserne har en "in private - visning", men det har vel ikke Chromen.''

Chrome har en "inkognito-modus" (Ctrl+Shift+N), hvis det er det du tenker på.

http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95464

''Samtidig så er vel hverken Chrome eller Opera f.eks. støttet over alt, derfor bør en kanskje ha IE i tillegg til en av disse for slike steder?''

Det kan nok være lurt. Chrome har problemer med noen nettsteder, dog ikke mange.

Skrevet

Jeg har alle sammen utenom chrome inne, men bruker opera som min primære nettleser.

Det er jo smak og behag, man må nesten bare prøve seg frem.

En sjelden gang må jeg til med IE, men det er ikke så ofte.

Burde vel teste chrome også snart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...