Gå til innhold

Er an blotter, eller vi kikkere?

Anbefalte innlegg

Gjest IkkeSignatur
Skrevet

Bor i en blokk.. Ved siden av meg i 3 etg har jeg en som liker sole seg naken. Fra mitt kjøkken kan jeg se rett ut på hans veranda, og motsatt.

Det er også en gangveg rett nedenfor, og ettersom dette er et lite borettslag, er det fler som har lagt merke til fyren der han soler snurrebassen sin. Det hender jo han står ved rekkverket og kikker utover. (ingen tett vegg i front på veranda)

Det jeg lurer på er:

Er han en blotter, eller er vi som ser han kikkere?

Uansett ikke "moro" der han står og "dingler med sitt" midt i frokosten.

Gjest IkkeSignatur
Skrevet

Feil i overskriften. Mente:

Er han blotter, eller vi kikkere?

Gjest fyforenskam
Skrevet

Det kalles blotting, ikke lov å gå rundt sånn da i et tettbygd strøk. Har han fin kropp? Hadde nok tittet på han i smug... men uansett må da dette anses som blotting, enten det er en dame eller en mann.

Gjest IkkeSignatur
Skrevet

Det kalles blotting, ikke lov å gå rundt sånn da i et tettbygd strøk. Har han fin kropp? Hadde nok tittet på han i smug... men uansett må da dette anses som blotting, enten det er en dame eller en mann.

Han er ingenting å se på.

Prøvde å si til han (på en fleipete måte) en gang at han måtte passe på så "den" ikke ble solbrent.

Da fikk jeg et krasst svar tilbake at han gjorde som han ville på egen veranda, og at om noen hadde noe problem med dette, var det deres problem, ikke hans. :-s

Jeg orket ikke dette, og snekret meg skillevegg. Jeg er egentlig ikke kresen, men maktet ikke at sto der og ville slå av en prat i bare nettoen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg ville heller ikke likt den situasjonen.

Kjenner ikke til hvorvidt dette er ok i henhold til norsk lov.

Men jeg ville ikke likt det. Ser for meg å ha besøk av min eldre og gammeldagse tante, og skulle by henne på en veranda-frokost. Kunne jo risikert at dama fikk varm kaffe i halsen og det som verre er.

Gjest IkkeSignatur
Skrevet

Jeg ville heller ikke likt den situasjonen.

Kjenner ikke til hvorvidt dette er ok i henhold til norsk lov.

Men jeg ville ikke likt det. Ser for meg å ha besøk av min eldre og gammeldagse tante, og skulle by henne på en veranda-frokost. Kunne jo risikert at dama fikk varm kaffe i halsen og det som verre er.

Ja, det og. ;-)

Skrevet

Det er bare å høre med styret eller politiet. Tror ikke det er lov.

Gjest 200eek - liker ikke uønskede dinglepikker
Skrevet

Han er jo en blotter, for han går naken der andre er nødt til å se ham. At dere kikker etterpå er jo ikke rart, det ligger i menneskets natur å titte ekstra på noe som "skiller seg ut".

Usmakelig oppførsel, han høres ut som en kvalm spyflue.

Jeg hadde hørt med politiet jeg, evnt. lagt inn en anonym melding av noe slag :D

Gjest tror jeg
Skrevet

Slike som det der har sjelden noe bra å vise frem..

Gjest fyforenskam
Skrevet

Slike som det der har sjelden noe bra å vise frem..

Nei, de fleste blottere pleier dessuten ikke å ha særlig å vise fram, kanskje derfor de gjør d? Hmm merkelige greier :)

De fleste nudister også har ikke særlig fine kropper... virker det som.

De som har de beste kroppene er de som skjuler kroppen mest :)

Gjest tror jeg
Skrevet

Nei, de fleste blottere pleier dessuten ikke å ha særlig å vise fram, kanskje derfor de gjør d? Hmm merkelige greier :)

De fleste nudister også har ikke særlig fine kropper... virker det som.

De som har de beste kroppene er de som skjuler kroppen mest :)

Ja, vi har klær på kroppen vi:o) men har tenkt på det samme, det er nesten litt påfallende.

Gjest verkene
Skrevet

Dere er ikke kikkere.

Han er nok ikke en blotter, men han er litt på siden av vanlig oppførsel.

Skrevet

Æsj, kan jo miste matlysta av mindre. Tror jeg hadde levert inn en skriftlig klage til styret i borettslaget. Det er vel noe som heter "krenkelse av den offentlige bluferdighet" eller noe i den retning. Borettslaget har vel kanskje også en advokat? Går an å ta en telefon og spurt om det finnes noen lovparagrafer på dette.

Skrevet

Helt åpenbart blotting eller det jeg ville kalt uanstendig oppførsel. Du går jo ikke aktivt inn for å kikke på ham, men han viser seg frem i full offentlighet. Det er nok ikke straffbart, men åpenbart ubehagelig. Jeg ville tatt det opp med mannen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...