Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• ShitDiddelyDo

2

• nick

1

Skrevet

Smakløst, men morsomt.

''Smakløst, men morsomt.''

Ni personer myrdet i internasjonalt farvann er virkelig ikke engang i nærheten av å være morsomt.

Hva ville du ment hvis Iran hadde gjort tilsvarende i internasjonalt farvann med skip som skulle til Israel?

Gjest speer
Skrevet

''Smakløst, men morsomt.''

Ni personer myrdet i internasjonalt farvann er virkelig ikke engang i nærheten av å være morsomt.

Hva ville du ment hvis Iran hadde gjort tilsvarende i internasjonalt farvann med skip som skulle til Israel?

Nå du jeg du misforstod hva som var "morsomt".

Skrevet

Nå du jeg du misforstod hva som var "morsomt".

Jeg kan fleipe med det meste, men jeg må si at jeg ikke synes det er morsomt når det er de som er ansvarlige for mordet på sivile som fleiper om det.

Gjest speer
Skrevet

Jeg kan fleipe med det meste, men jeg må si at jeg ikke synes det er morsomt når det er de som er ansvarlige for mordet på sivile som fleiper om det.

Nå er det da ikke israelske myndigheter som har laget sangen/videoen.

Skrevet

Nå er det da ikke israelske myndigheter som har laget sangen/videoen.

Nei, men poenget mer artikkelen er jo at de officielt annerkjenner den, ved å linke til den.

Gjest solfryd
Skrevet

Jeg synes det var bra jeg. Skipet var jo full av terrorister linked til Hamas, men forkledd som fredselskende nødhjelpere.

Her tok israelittene dem på kornet. Haha

Skrevet

Jeg synes det var bra jeg. Skipet var jo full av terrorister linked til Hamas, men forkledd som fredselskende nødhjelpere.

Her tok israelittene dem på kornet. Haha

Hvilke "terrorister"?

De som er "bevæpnet" med en barberhøvel og en rørleggertang?

Gjest speer
Skrevet

Nei, men poenget mer artikkelen er jo at de officielt annerkjenner den, ved å linke til den.

Det skjedde ved en feiltagelse.

Gjest speer
Skrevet

Hvilke "terrorister"?

De som er "bevæpnet" med en barberhøvel og en rørleggertang?

Var ikke lasterommet fullt av selvmordsbombere?

Skrevet

Var ikke lasterommet fullt av selvmordsbombere?

Jeg håper du fleiper?

Skrevet

Det skjedde ved en feiltagelse.

Man legger ikke ut en slik link ved en "feiltagelse".

Å legge ut en link krever arbeid, og ikke noe man bare skriver feil.

Gjest speer
Skrevet

Man legger ikke ut en slik link ved en "feiltagelse".

Å legge ut en link krever arbeid, og ikke noe man bare skriver feil.

"- På grunn av en misforståelse fra vår side, publiserte vi ved en feiltakelse ut en video som var sendt til oss for gjennomsyn. Denne var ikke ment for offentligheten, og innholdet i videoen gjenspeiler på ingen måte pressekontorets eller Israels offisielle syn, står det i pressemeldingen."

Skrevet

"- På grunn av en misforståelse fra vår side, publiserte vi ved en feiltakelse ut en video som var sendt til oss for gjennomsyn. Denne var ikke ment for offentligheten, og innholdet i videoen gjenspeiler på ingen måte pressekontorets eller Israels offisielle syn, står det i pressemeldingen."

Veldig overbevisende at den "tilfeldigvis" ble lagt ut.

Her kan du lese hva Robert Fisk skriver om saken. Han er nøytral, og kritiserer begge sider:

http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/fisk/robert-fisk-the-truth-behind-the-israeli-propaganda-1991803.html

Legg merke til at det ikke er første gang Israels hær har gjort slikt.

Gjest speer
Skrevet

Jeg håper du fleiper?

Ja, det håper jeg virkelig.

Gjest speer
Skrevet

Veldig overbevisende at den "tilfeldigvis" ble lagt ut.

Her kan du lese hva Robert Fisk skriver om saken. Han er nøytral, og kritiserer begge sider:

http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/fisk/robert-fisk-the-truth-behind-the-israeli-propaganda-1991803.html

Legg merke til at det ikke er første gang Israels hær har gjort slikt.

Neppe noe som er godkjent fra høyeste hold. Trolig noen lengre nede i hierarkiet som har vært litt overivrig.

Skrevet

Neppe noe som er godkjent fra høyeste hold. Trolig noen lengre nede i hierarkiet som har vært litt overivrig.

Høyeste hold har selvsagt ansvar for å sjekke at slikt ikke skjer.

Gjest speer
Skrevet

Høyeste hold har selvsagt ansvar for å sjekke at slikt ikke skjer.

Ja, men uhell kan fortsatt skje.

Skrevet

Ja, men uhell kan fortsatt skje.

Men dreper ikke så mange av besetningen på en båt ved å skyte dem på kloss hold, ved et "uhell".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...