nick Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtosten/artikkel.php?artid=10001064 Rasshøl! 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Smakløst, men morsomt. ''Smakløst, men morsomt.'' Ni personer myrdet i internasjonalt farvann er virkelig ikke engang i nærheten av å være morsomt. Hva ville du ment hvis Iran hadde gjort tilsvarende i internasjonalt farvann med skip som skulle til Israel? 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 ''Smakløst, men morsomt.'' Ni personer myrdet i internasjonalt farvann er virkelig ikke engang i nærheten av å være morsomt. Hva ville du ment hvis Iran hadde gjort tilsvarende i internasjonalt farvann med skip som skulle til Israel? Nå du jeg du misforstod hva som var "morsomt". 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Nå du jeg du misforstod hva som var "morsomt". Jeg kan fleipe med det meste, men jeg må si at jeg ikke synes det er morsomt når det er de som er ansvarlige for mordet på sivile som fleiper om det. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg kan fleipe med det meste, men jeg må si at jeg ikke synes det er morsomt når det er de som er ansvarlige for mordet på sivile som fleiper om det. Nå er det da ikke israelske myndigheter som har laget sangen/videoen. 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Nå er det da ikke israelske myndigheter som har laget sangen/videoen. Nei, men poenget mer artikkelen er jo at de officielt annerkjenner den, ved å linke til den. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg synes det var bra jeg. Skipet var jo full av terrorister linked til Hamas, men forkledd som fredselskende nødhjelpere. Her tok israelittene dem på kornet. Haha 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg synes det var bra jeg. Skipet var jo full av terrorister linked til Hamas, men forkledd som fredselskende nødhjelpere. Her tok israelittene dem på kornet. Haha Hvilke "terrorister"? De som er "bevæpnet" med en barberhøvel og en rørleggertang? 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Nei, men poenget mer artikkelen er jo at de officielt annerkjenner den, ved å linke til den. Det skjedde ved en feiltagelse. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hvilke "terrorister"? De som er "bevæpnet" med en barberhøvel og en rørleggertang? Var ikke lasterommet fullt av selvmordsbombere? 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Var ikke lasterommet fullt av selvmordsbombere? Jeg håper du fleiper? 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Det skjedde ved en feiltagelse. Man legger ikke ut en slik link ved en "feiltagelse". Å legge ut en link krever arbeid, og ikke noe man bare skriver feil. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Man legger ikke ut en slik link ved en "feiltagelse". Å legge ut en link krever arbeid, og ikke noe man bare skriver feil. "- På grunn av en misforståelse fra vår side, publiserte vi ved en feiltakelse ut en video som var sendt til oss for gjennomsyn. Denne var ikke ment for offentligheten, og innholdet i videoen gjenspeiler på ingen måte pressekontorets eller Israels offisielle syn, står det i pressemeldingen." 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 "- På grunn av en misforståelse fra vår side, publiserte vi ved en feiltakelse ut en video som var sendt til oss for gjennomsyn. Denne var ikke ment for offentligheten, og innholdet i videoen gjenspeiler på ingen måte pressekontorets eller Israels offisielle syn, står det i pressemeldingen." Veldig overbevisende at den "tilfeldigvis" ble lagt ut. Her kan du lese hva Robert Fisk skriver om saken. Han er nøytral, og kritiserer begge sider: http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/fisk/robert-fisk-the-truth-behind-the-israeli-propaganda-1991803.html Legg merke til at det ikke er første gang Israels hær har gjort slikt. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg håper du fleiper? Ja, det håper jeg virkelig. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Veldig overbevisende at den "tilfeldigvis" ble lagt ut. Her kan du lese hva Robert Fisk skriver om saken. Han er nøytral, og kritiserer begge sider: http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/fisk/robert-fisk-the-truth-behind-the-israeli-propaganda-1991803.html Legg merke til at det ikke er første gang Israels hær har gjort slikt. Neppe noe som er godkjent fra høyeste hold. Trolig noen lengre nede i hierarkiet som har vært litt overivrig. 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Neppe noe som er godkjent fra høyeste hold. Trolig noen lengre nede i hierarkiet som har vært litt overivrig. Høyeste hold har selvsagt ansvar for å sjekke at slikt ikke skjer. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Høyeste hold har selvsagt ansvar for å sjekke at slikt ikke skjer. Ja, men uhell kan fortsatt skje. 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ja, men uhell kan fortsatt skje. Men dreper ikke så mange av besetningen på en båt ved å skyte dem på kloss hold, ved et "uhell". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.