Gå til innhold

Hadde du..?

Anbefalte innlegg

Gjest reiselyst
Skrevet

Hadde du turt å reise på tur sammen med en du ikke kjenner fra før? Jeg har valget mellom å reise på tur alene, som jeg egentlig ikke har så veldig lyst til, eller takke ja til å bli med en som skal til samme stedet. Det innebærer muligens å dele rom, men det er ikke helt avklart ennå. Vi trenger jo ikke å gå oppå hverandre hele tiden, men det hadde vært fint å ha noen å spise middag sammen med og å gå ut sammen med på kveldstid. Kanskje også å gå på stranden sammen med.

Gjest trykkblyant
Skrevet

Ja, det hadde jeg turt. Og det har jeg også gjort.

Skrevet

Kunne sikkert ha reist sammen - så lenge vi var enige om ikke å _måtte_ være sammen hele tiden.

Jeg hadde nok foretrukket å ikke dele rom.

Skrevet

Da ville jeg i alle fall avklart en del ting på forhånd. Hva slags livsstil hver av dere har med hensyn til leggetid, røyking, skravling, osv, og ikke minst behov for alenetid versus sosial tid, og andre forventninger.

Jeg gjorde en gang slik du forteller, og brant meg veldig på det (fordi vi ikke hadde sjekket ut slike ting på forhånd). Men hadde det vært en som var litt mer lik meg selv, ville det sikkert gått bra.

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja det hadde jeg turt.

Men jeg hadde ikke villet dele rom med vedkommende. Jeg liker å bestemme selv når jeg vil sove, skravle og være sosial. Og ikke minst ville jeg styrt dagene mine selv. Men det hadde vært koselig å spist middag med noen, og kanskje gjort andre ting om kjemien stemte.

Gjest runa i ulla
Skrevet

det hadde jeg gjerne gjort, man blir da kjent! :)

så lenge man vil gjøre mye av de samme tingene liksom:)

delt rom hadde vært topp

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det ville jeg aldri gjort. Da hadde jeg heller satset på å møte noen på ankomststedet, og ta det derfra.

Å binde seg før avreise synes noe risikabelt. Det kan bli full skjæring. Blir det full skjæring med en du møter på ankomststedet, kan du enkelt snike deg unna. Det er ikke like enkelt hvis felles rom allerede er booket.

Skrevet

Ikke hvis det innebar å dele rom. Ellers hadde jeg nok tatt sjansen dersom jeg absolutt ikke hadde lyst til å dra alene.

Skrevet

Jeg hadde turt det. Men jeg ville helst valgt å ikke dele rom. Da blir friheten mye større dersom det er helt skjæring.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har gjort det og har ingen problemer med det.

Gjest Elextra
Skrevet

Høres spennende ut det, men ville nok vært litt skeptisk til å dele rom, særlig om kvaliteten på rommet var lav (smal seng etc.).

Skrevet

Jeg synes vel ikke "turt" er riktig ord her - ville vel heller sagt at det ikke hadde fristet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...