Gå til innhold

Jeg vil vaske på søndager

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

''Ja du bør kanskje da vurdere å holde deg unna meg.''

Altså, du skriver jo dette i snart annen hver tråd på dol. Er det egentlig noen som får lov til å svare deg? Kanskje du bør lage en liste over hvem som får lov og ikke lov til å svare deg. og oppdatere den etter dagsformen slik at vi alle er up-to-date? Det går litt i surr nemlig.

Det er sikkert noen som synes du er kjempemorsom nå.

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• laban

8

• mariaflyfly

7

• filiokus81

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda
Skrevet

At du gidder?!?!?!?

Jammen godt vi ikke bor i samme borettslag!

Ja det er jeg helt enig med deg i.

mariaflyfly
Skrevet

Det er sikkert noen som synes du er kjempemorsom nå.

*Rekker opp hånda*

Gjest segunda
Skrevet

*Rekker opp hånda*

Hvorfor ble jeg ikke overrasket.

mariaflyfly
Skrevet

Altså, du skriver jo dette i snart annen hver tråd på dol. Er det egentlig noen som får lov til å svare deg? Kanskje du bør lage en liste over hvem som får lov og ikke lov til å svare deg. og oppdatere den etter dagsformen slik at vi alle er up-to-date? Det går litt i surr nemlig.

*Knegg*

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

;-)

Skrevet

Du mener at jeg ikke gjør noe når jeg har skrevet flere brev ang. dette og fått støtte fra andre i borettslaget som ikke praktiserer de reglene. At jeg har et hespetre som nabo står ingenting om i regler.

Men det hjelper jo ikke å sende brev i hytt og pine? Du må komme med forslag til vedtektsendring på neste årsmøte/generalforsamling e.l.

Jeg vil jo tro de fleste borettslagsbeboere av litt yngre årgang glatt vil gå sammen om en slik endring.

Skrevet

''Jeg både vasker og klipper plen på søndager''

*haha* ikke rart du har det travlet som vasker plenen....

(måtte bare...)

*ler* Muligens en litt lite gjennomtenkt formulering her:-) Skulle jo tro jeg hadde støv på hjernen:-)

Skrevet

Jeg sover som regel om natta så jeg trenger ikke sove om dagen.

ok:0) var bare ett spørsmål,siden du sa...at du jobbet til sent på kvelden.

Gjest segunda
Skrevet

ok:0) var bare ett spørsmål,siden du sa...at du jobbet til sent på kvelden.

Jeg skrev at jeg kommer ofte sent hjem om kvelden. Jeg drar som regel ut tidlig om morgenen. Derfor er det et problem for meg å vaske i ukedagene. Reglene blir forandret og godt er det.

Gjest Tatjana
Skrevet

Min mor på godt over 80 pleier spøkefullt å bemerke at hennes bestemor ikke hang ut klesvask på søndager. Og hun strikket ikke da heller! Men moren min har aldri brydd seg om sånne regler, selv om hun er nokså kirkelig av seg. Ikke noen andre jeg kjenner på den alderen heller. Så hvor utbredt det er vet jeg ikke.

Jeg husker også en tid da man helst ikke hadde idrettsarrangementer o.l. i kirketida.

Da jeg gikk gravid med mitt eldste barn, var vi hos svigermor på søndagsmiddag. Jeg hadde med et strikketøy (en liten babyjakke), og etter middag satte jeg meg med strikketøyet. Min manns mormor kommenterte da i fullt alvor at jeg måtte rekke opp igjen, for jeg hadde strikket på en søndag.

Skrevet

Jeg har fått de nye reglene i mitt borettslag i dag og her er det lov å vaske både hjemme og i vaskeriet på søndager fra 10-22. Det er også OBOS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...