Gå til innhold

Bilde av en etåring i bunad og med hijab.....

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

På bordet foran meg er et bilde av tre barn. To gutter med sin lillesøster mellom seg. Alle barna har bunader, og etårige lillesøster har hijab.............eller skulle jeg kalle det skaut for at det skal være greit og godkjent?

Skrevet

Hvis du må ha DOL-godkjenning på private foto, synes jeg du skal ta det på Psykiatri.

Gjest segunda
Skrevet

Hvis du må ha DOL-godkjenning på private foto, synes jeg du skal ta det på Psykiatri.

Mitt private foto er dette ikke siden jeg sitter på et fremmed kontor. Skal jeg da ta det på Samliv?

Gjest segunda
Skrevet

Ute etter en date med Sør nå eller :D

Jeg og Sør er opptatte begge to:-)

Gjest hjelpes
Skrevet

Mitt private foto er dette ikke siden jeg sitter på et fremmed kontor. Skal jeg da ta det på Samliv?

Samliv eller ikke. Få deg et liv, sier jeg bare. Snakk om å leite med lys å lykte etter ting man kan få kverulere litt om for å få dagene til å gå.

Skrevet

Nei, jeg forstår uansett ikke hvorfor det må "godkjennes".

Gjest kuling fra nord
Skrevet

En ettåring med hijab er ganske sykt.

Gjest segunda
Skrevet

Samliv eller ikke. Få deg et liv, sier jeg bare. Snakk om å leite med lys å lykte etter ting man kan få kverulere litt om for å få dagene til å gå.

Jeg har variert og godt liv, men jeg undres om ditt liv når du kan ergre deg over slikt.

Gjest segunda
Skrevet

Nei, jeg forstår uansett ikke hvorfor det må "godkjennes".

Hadde det vært enklere på psykiatri?

Skrevet

Hadde det vært enklere på psykiatri?

Den anbefalingen var ut fra antakelsen om at du omtalte et privat foto du selv eide, og ønsket en reaksjon på om det var "greit og godkjent".

Hvis dette dreier seg om noe enda fjernere, forstår jeg overhodet ikke problemstillingen. Derfor kommer jeg heller ikke til å svare mer i denne tråden.

Gjest oslobasse
Skrevet

Prøv på "Hodepine & Migrene".

Gjest hjelpes
Skrevet

Jeg har variert og godt liv, men jeg undres om ditt liv når du kan ergre deg over slikt.

Jo, takk. Livet er godt her også. Men tipper de fleste forstår at det ikke bare er dette innlegget ditt jeg sikter til når jeg foreslår at du prøver å redusere lysten til å kverulere.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så du mener en bunadsbekledning 1-2 ganger i året kan sammenlignes med de småjentene som blir tvunget til å bruke hijab hver dag?

Hvor er logikken?

Gjest segunda
Skrevet

Jo, takk. Livet er godt her også. Men tipper de fleste forstår at det ikke bare er dette innlegget ditt jeg sikter til når jeg foreslår at du prøver å redusere lysten til å kverulere.

Og det foreslår du med kverulering. Er det noe du praktiserer å møte kverulering med kverulering?

Skrevet

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...