Gå til innhold

Charles de Gaulle Paris

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Hvis du går ut på Châtelet Les Halles eller St Michel Notre Dame så er du midt i sentrum. Det er kaféer osv. overalt.

Det sagt, er det noe spesielt sted du ønsker å se?

Med vennlig hilsen

Jeg har vært i Paris før, men da var jeg en god del yngre. Uansett er jeg ikke ute etter noe stor sightseeing ettersom jeg "bare" har 6,5 timer jeg må slå ihjel. Men Paris er jo en koselig by så jeg kan gjerne tenke meg å sette meg på en hyggelig cafée og observere folket/livet :-) Dersom det er noen butikker i nærheten også så er det helt topp.

Mary Poppins
Skrevet

Det er langt enklere og raskere med tog enn med taxi. *erfaren*

Du kan kjøpe togbilletter med kredittkort i mange automater på CDG. Prøv å kjøpe retur-billetter (jeg tror det er mulig), så slipper du å stå i kø for å kjøpe billetter på tilbakeveien.

Med vennlig hilsen

Takk for tips.

Jeg ser at det er litt tungvint å komme seg til RER togene når man er på CDG men forhåpentligvis finner jeg ut av det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...