Gjest alenemamma og student Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er 25 år, kommer til å tjene ca 40 tusen i sommer, er student, men har brukt opp frikortet. Har noen anelse om hvor mange prosent jeg vil måtte betale i skatt? jeg kommer ikke inn på skatteetaten sine sider og skulle gjerne visst det fort sånn ca 0 Siter
ung mamma!:) Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Skattekortet ditt blir på 36%. Så mye for en student?? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Så mye for en student?? Beklager mitt hastige svar. Jeg så ikke at du er alenemamma, før jeg svarte på ditt spørsmål. Ved å sette opp regnestykket på denne kalkulatoren blir skatten cirka 6.500 for hele året. http://www.skatteetaten.no/Applikasjoner/Enkel2010_26032010.htm Det beste er at du går inn på skatteetatens sider og ber om nytt skattekort, evt. fyller ut og sender inn skjemaet "Grunnlag for skattekort 2010" som du fikk sammen med skattekortet i desember. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.