nedtelling Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 kan man ettersteke Brownies ?? Den ble litt for rå inni.... Skal ha gjester, og hadde tenkt på Brownies og is til dessert... Men er litt usikker nå.. men hvis det går ann å steke den bittelittegranne ekstra så kanskje...?? Noen som har gjort dette ?? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Den skal jo være litt rå inni Du kan evnt prøve med svak varme, men husk den skal være bløt i midten. 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Skrevet 8. juni 2010 Den skal jo være litt rå inni Du kan evnt prøve med svak varme, men husk den skal være bløt i midten. joda,, men synes at den kanskje ble litt for bløt... det renner ikke, men den er litt i overkant rå.. skal varme den litt før servering og ha is på... 0 Siter
løvinne71 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 joda,, men synes at den kanskje ble litt for bløt... det renner ikke, men den er litt i overkant rå.. skal varme den litt før servering og ha is på... Det går sikkert helt fint å ettersteke den litt. Høres ut som en god ide hvis den har blitt for bløt inni 0 Siter
blanke ark Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Brownies skal være klissete inni! Men siden det stort sett er seigtflytende karamell, så kan du sikkert steike den litt mer. Varm/flytende brownies over is er veldig godt... 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Skrevet 8. juni 2010 Den skal jo være litt rå inni Du kan evnt prøve med svak varme, men husk den skal være bløt i midten. Jeg etterstekte den ikke,, for den ble akkurat slik den skulle være fikk jeg høre :-) Nå er kaken spist ( vel, et par biter er igjen til gubben....) 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Den skal jo være litt rå inni Du kan evnt prøve med svak varme, men husk den skal være bløt i midten. Bra Første gang jeg lagde brownies trodde jeg også den var rå og lot den steke lenger men det ble litt for mye, kaka blei steinhard hehe NEste gang gikk bedre, da tok jeg sjansen på at den var ferdig når tia var der Så lenge det ikke er flytende saus inni, så er den vel ok Kjempgodt med varm, litt seig brownies og is mmmm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.