Gå til innhold

mulig å slette alle meldinger på hotmail?

Anbefalte innlegg

Gjest Amazoonas
Skrevet

Jeg har over tusen mailer som jeg vil slette, men går det an? Finner ingen funksjon som gjør det, men det bør vel kunne gå an å gjøre det? eller...

Skrevet

Er det ikke bare å trykke på den firkanten øverst over meldingene da, slik at alle krysses av samtidig, og så trykke delete?

Gjest Dolores77
Skrevet

Er det ikke bare å trykke på den firkanten øverst over meldingene da, slik at alle krysses av samtidig, og så trykke delete?

Jeg og har flere tusen,

men den avkrysningsboksen tar bare en og en side.

Gjest Amazoonas
Skrevet

Nei, da sletter jeg bare en og en side. Jeg har over 6000 mailer der så det vil ta meg hundre år hvis jeg skal slette på den måten.

Skrevet

Merk en mail, så trykker du Ctrl og a, så merkes alle og du trykker delete :o)

Gjest Amazoonas
Skrevet

Merk en mail, så trykker du Ctrl og a, så merkes alle og du trykker delete :o)

Men når jeg trykker CTRL+A så merker jeg jo alt på siden og det skjer jo ingenting da, hjelper ikke trykk på delete da. Eller er det bare jeg som er vanskelig ?

Skrevet

Men når jeg trykker CTRL+A så merker jeg jo alt på siden og det skjer jo ingenting da, hjelper ikke trykk på delete da. Eller er det bare jeg som er vanskelig ?

Det er derfor du må klikke på en mail først. Da skal kun det i innboksen f eks slettes. Eller i den boksen du er i.

Skrevet

Nei, du har sikkert rett, jeg har hele tiden tenkt Outlook. Så hvordan det er på hotmail vet jeg ikke da. Hva om du merker en, så holder du nede skift-tasten og merker en lengre ned, da skal alt i mellom merkes også, vanligvis...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...