Gå til innhold

husleiekontrakt og oppsigelse.

Gjest spm vedr kontrakter og oppsigelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en leieboer som sa opp midt i mnd.. jeg brukte Huseieren landsforenings husleiekontrakt ved signering.. der står det

" 2 mnd frist til fraflytting ved utløpet av den kallendermndfristen utløper i.." Vil det ikke da si at de skal betale ut den mnd de flytter i.. ? De sa opp midt i april,, og flytter midt i juni...

Skrevet

De skal betale ut juli, faktisk. Som det står i teksten: " 2 mnd frist til fraflytting ved utløpet av den kallendermndfristen utløper i.." Vil det ikke da si at de skal betale ut den mnd de flytter i.. ? De sa opp midt i april,, og flytter midt i juni...

Skrevet

De skal betale ut juli, faktisk. Som det står i teksten: " 2 mnd frist til fraflytting ved utløpet av den kallendermndfristen utløper i.." Vil det ikke da si at de skal betale ut den mnd de flytter i.. ? De sa opp midt i april,, og flytter midt i juni...

Leietageren kom på døren og han sa at han skulle betale ut juni.. for oss holder det.. vi har satt 2 mnd oppsigelse, og da han sa opp den 14. april. så har vi tenkt å godkjenne det som oppsigelse i beg av april...

hidi, the scorpion
Skrevet

Leietageren kom på døren og han sa at han skulle betale ut juni.. for oss holder det.. vi har satt 2 mnd oppsigelse, og da han sa opp den 14. april. så har vi tenkt å godkjenne det som oppsigelse i beg av april...

Leieboer tjener, du taper....!

Jeg har leieboer, og hadde ikke godtatt det.

Gjest brullebø
Skrevet

Leieboer tjener, du taper....!

Jeg har leieboer, og hadde ikke godtatt det.

Men det er jo bare hyggelig av uteleier. Og kanskje de til og med har noen andre som vil inn, og om de da kan flytte inn til 1. juli så må jo det være fint.

For all del: Det er du som har rett i forhold til kontrakten altså, men jeg tenker bare at om utleier vil noe annet så er da det bare greit.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det er jo bare hyggelig av uteleier. Og kanskje de til og med har noen andre som vil inn, og om de da kan flytte inn til 1. juli så må jo det være fint.

For all del: Det er du som har rett i forhold til kontrakten altså, men jeg tenker bare at om utleier vil noe annet så er da det bare greit.

Javel....

illuminatum
Skrevet

Det blir da to mnd det, mai og juni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...