Gjest spm vedr kontrakter og oppsigelse Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Vi har en leieboer som sa opp midt i mnd.. jeg brukte Huseieren landsforenings husleiekontrakt ved signering.. der står det " 2 mnd frist til fraflytting ved utløpet av den kallendermndfristen utløper i.." Vil det ikke da si at de skal betale ut den mnd de flytter i.. ? De sa opp midt i april,, og flytter midt i juni... 0 Siter
Maya Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 De skal betale ut juli, faktisk. Som det står i teksten: " 2 mnd frist til fraflytting ved utløpet av den kallendermndfristen utløper i.." Vil det ikke da si at de skal betale ut den mnd de flytter i.. ? De sa opp midt i april,, og flytter midt i juni... 0 Siter
Gjest spm vedr kontrakter og oppsigelse Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 De skal betale ut juli, faktisk. Som det står i teksten: " 2 mnd frist til fraflytting ved utløpet av den kallendermndfristen utløper i.." Vil det ikke da si at de skal betale ut den mnd de flytter i.. ? De sa opp midt i april,, og flytter midt i juni... Leietageren kom på døren og han sa at han skulle betale ut juni.. for oss holder det.. vi har satt 2 mnd oppsigelse, og da han sa opp den 14. april. så har vi tenkt å godkjenne det som oppsigelse i beg av april... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Leietageren kom på døren og han sa at han skulle betale ut juni.. for oss holder det.. vi har satt 2 mnd oppsigelse, og da han sa opp den 14. april. så har vi tenkt å godkjenne det som oppsigelse i beg av april... Leieboer tjener, du taper....! Jeg har leieboer, og hadde ikke godtatt det. 0 Siter
Gjest brullebø Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Leieboer tjener, du taper....! Jeg har leieboer, og hadde ikke godtatt det. Men det er jo bare hyggelig av uteleier. Og kanskje de til og med har noen andre som vil inn, og om de da kan flytte inn til 1. juli så må jo det være fint. For all del: Det er du som har rett i forhold til kontrakten altså, men jeg tenker bare at om utleier vil noe annet så er da det bare greit. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Men det er jo bare hyggelig av uteleier. Og kanskje de til og med har noen andre som vil inn, og om de da kan flytte inn til 1. juli så må jo det være fint. For all del: Det er du som har rett i forhold til kontrakten altså, men jeg tenker bare at om utleier vil noe annet så er da det bare greit. Javel.... 0 Siter
illuminatum Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Leietageren kom på døren og han sa at han skulle betale ut juni.. for oss holder det.. vi har satt 2 mnd oppsigelse, og da han sa opp den 14. april. så har vi tenkt å godkjenne det som oppsigelse i beg av april... Det blir da to mnd det, mai og juni. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.