Gå til innhold

Alle fiser

Anbefalte innlegg

Gjest 1a2b3c
Skrevet

Greier du å holde det privat? Jeg er heldigvis enslig og jeg fiser i senga. Hvordan er det å leve i et forhold og fise?

Gjest naturlig men noe privat
Skrevet

Jeg kunne aldri vært i et forhold med en mann som gjorde noe utav det at jeg fiser. Ei venninne av meg har en mann som reagerer veldig negativt på det. Det er jo det naturligste i verden!

Men jeg lærer opp barna mine til at man sier prøver å unngå fising ved matbordet, da går man heller ut.

Gjest fjertrama
Skrevet

Helt greit, litt intern humor :)

Både jeg og min mann fiser mye.^

Var selvsagt flaut i starten da vi var sammen, da ville vi gjerne gi et godt inntrykk.

Men nå kjenner vi hverandre så godt at det ikke er så farlig :)

Men syns han er frekk om han løfter rumpa og fiser mot meg ;-)

Skrevet

Jeg liker spørsmålet - interessant.

Konkret og hverdagslig.

Gjest togli
Skrevet

Det er bare å finne en døv mann så slipper man å bekymre seg om sånt ;)

Gjest kvinne 40 og noe
Skrevet

Men luktesansen er vel i behold, og det er vel der man avsløres raskest:o)

Skrevet

Det er gjerne de mest lydløse fisene som lukter verst!

Gjest togli
Skrevet

Men luktesansen er vel i behold, og det er vel der man avsløres raskest:o)

Men den funker som regel ikke når man sover ;-P

Gjest togli
Skrevet

Det er gjerne de mest lydløse fisene som lukter verst!

Jammen att'e da venter man med fisen til den døve sover - eller evt at man fiser med dyna pakka godt rundt seg og deretter slipper ut bittelitt lukt i gangen ;-P

Hehe, for en diskusjon ;) Skulle tro jeg var ei skikkelig fisekjerring, men det er jeg altså ikke (bare sånn for å ha sagt det ;-))

Gjest BråkeGuri
Skrevet

Jammen att'e da venter man med fisen til den døve sover - eller evt at man fiser med dyna pakka godt rundt seg og deretter slipper ut bittelitt lukt i gangen ;-P

Hehe, for en diskusjon ;) Skulle tro jeg var ei skikkelig fisekjerring, men det er jeg altså ikke (bare sånn for å ha sagt det ;-))

He he, kommer aldri til å glemme i førsten når jeg og min mann var sammen. Jeg lå litt lenge og min mann satt i stuen rett under sovrommet.

Jeg hadde holdt på siden veldig tidlig morgen med skikkelige luftkramper, magen bølget seg omtrent.

Liggende der alene gikk jeg dritt lei og tenkte at søren den får vel bare komme da, sånn rimelig forbannet liksom, og slapp den ut med hjelp.

Herregud for en fis, det bråket noe så innmari at jeg skvatt til noe så veldig selv.

Jeg var litt "redd" da jeg gikk ned noen minutter etterpå, og med rette, for der satt min mann storøyd og glante på meg og spurte, "sov du nå nettopp"

*ler så jeg triller av stolen"

Det var så innmari flaut. Men vi er sammen ennå da, seks år etterpå :)

Gjest 1a2b3c
Skrevet

He he, kommer aldri til å glemme i førsten når jeg og min mann var sammen. Jeg lå litt lenge og min mann satt i stuen rett under sovrommet.

Jeg hadde holdt på siden veldig tidlig morgen med skikkelige luftkramper, magen bølget seg omtrent.

Liggende der alene gikk jeg dritt lei og tenkte at søren den får vel bare komme da, sånn rimelig forbannet liksom, og slapp den ut med hjelp.

Herregud for en fis, det bråket noe så innmari at jeg skvatt til noe så veldig selv.

Jeg var litt "redd" da jeg gikk ned noen minutter etterpå, og med rette, for der satt min mann storøyd og glante på meg og spurte, "sov du nå nettopp"

lol det er da man finner ut at man passer sammen tenker jeg! :)

Gjest togli
Skrevet

HAHA:))))

En gang satt eksen min og jeg i hver vår sofa på stua. Jeg er døv og hadde ikke på apparatet mitt og hørte følgelig ingenting... Vibrasjoner er vi døve gode på, så vi kjenner godt vibrasjoner dere ikke merker.

Plutselig dirra det i sofaen og jeg så skrekkslagen og sjokkert på eksen min som hadde laga den enorme prompen!!! Det viste seg imidlertid at det ble drevet sprengningsarbeide noen hundre meter fra huset vårt ;)

Skrevet

Nei! Fiseringen min er dessverre slapp,så jeg fiser hvorsom helst nårsom helst og sammen med hvemsom helst. Meget pinlig. Hva kan jeg gjøre?

Gjest noen fordeler må man ha..
Skrevet

Jeg jobber selv med døve og nyter det privilegiumet å kunne prompe høyt uten at noen reagerer. men er litt bekymret for å bli så vant til det at jeg gjør det samme med folk som faktisk hører ;)

Skrevet

bare sånn for å være nysgjerrig: Kommer du noen gang evt til å finne deg en mann som ikke er døv?

Sikkert et rart spørsmål, og du må ikke svare :)

Gjest solfryd
Skrevet

Er det virkelig mulig??? Kjeder deg, skjønner jeg?

Gjest solfryd
Skrevet

Jeg jobber selv med døve og nyter det privilegiumet å kunne prompe høyt uten at noen reagerer. men er litt bekymret for å bli så vant til det at jeg gjør det samme med folk som faktisk hører ;)

Men selv om de er døve, har de vel luktesansen i orden?

Gjest noen fordeler må en jo a
Skrevet

Men selv om de er døve, har de vel luktesansen i orden?

tja det kommer jo an på hvor langt unna jeg er det,)

Gjest solfryd
Skrevet

Nei! Fiseringen min er dessverre slapp,så jeg fiser hvorsom helst nårsom helst og sammen med hvemsom helst. Meget pinlig. Hva kan jeg gjøre?

Slutte med analsex?

Gjest togli
Skrevet

Hehe :)) Husk på at svært mange døve har CI ;) Jeg hører prompelyder utrolig godt nå ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...