Gå til innhold

Kink midt på ryggraden...hjelp!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Skulle bare strekke meg litt skikkelig i dag på morgenen og pang sa det! Fy flaten sååå vondt.

Hva hjelper mot smertene og hva kan gjøres for myke opp "kinken"? Aldri hatt dette før....

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Turer i skogen kan hjelpe.

hidi, the scorpion
Skrevet

Turer i skogen kan hjelpe.

Kanskje det, men jeg har problemer med å komme meg ut på toalettet...;)

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Hvis du kommer deg på toalettet bør du så bevege deg ut i skogen. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis du kommer deg på toalettet bør du så bevege deg ut i skogen. ;)

Kommer du og redder meg, om jeg blir sittende/liggende der i skogen...;))

mariaflyfly
Skrevet

Du kan forsøke å ise ned der det er vondest. Bruk ei pakke frosne erter el.l. og pakk den inn i et kjøkkenhåndkle. Ligg på den i 20 min, ta pause, gjenta et par ganger i løpet av kvelden.

Ibux er som regel effektivt. Ta 600 mg (3 "vanlige" Ibux) i slengen 3 ganger daglig. Du kan spe på med en vanlig paracet i tillegg pr dose.

Varm dusj kan også være lindrende. Du kommer deg neppe opp og ned i et badekar akkurat i dag, men det kan også funke. :)

God bedring.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du kan forsøke å ise ned der det er vondest. Bruk ei pakke frosne erter el.l. og pakk den inn i et kjøkkenhåndkle. Ligg på den i 20 min, ta pause, gjenta et par ganger i løpet av kvelden.

Ibux er som regel effektivt. Ta 600 mg (3 "vanlige" Ibux) i slengen 3 ganger daglig. Du kan spe på med en vanlig paracet i tillegg pr dose.

Varm dusj kan også være lindrende. Du kommer deg neppe opp og ned i et badekar akkurat i dag, men det kan også funke. :)

God bedring.

Åh, takk for flotte råd, Mariaflyfly! Jeg skal gjennomføre alle, begynner med frosne grønnsaker, ibux er inntatt og dusjen tar jeg senere;)

Hvor lenge varer slike kink?

mariaflyfly
Skrevet

Åh, takk for flotte råd, Mariaflyfly! Jeg skal gjennomføre alle, begynner med frosne grønnsaker, ibux er inntatt og dusjen tar jeg senere;)

Hvor lenge varer slike kink?

Du er nok mye bedre om 3-4-5 dager :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er nok mye bedre om 3-4-5 dager :)

Takk! Det hørtes deilig ut, såpass får man utholde, når man er 46 og tror man kan strekke seg ut som en katt;)))

Skrevet

Sant.. tur i skogen hjelper gudbedre meg for alt... Snart får man pinadø skautur på blå resept!

Har ikke folk fått med seg at det er skumle DYR der ute??

Lykke til med kinken, om den ikke gir seg så ring kiropraktor.

hidi, the scorpion
Skrevet

Sant.. tur i skogen hjelper gudbedre meg for alt... Snart får man pinadø skautur på blå resept!

Har ikke folk fått med seg at det er skumle DYR der ute??

Lykke til med kinken, om den ikke gir seg så ring kiropraktor.

Sikkert, når jeg kan gå!

Har vært mange ganger hos "alternative medisiner", de har ikke hjulpet meg en plass, dessverre...

Hater alternativ medisin, fordi "døende" mennesker blir utnyttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...