Gå til innhold

Askim vgs. og Glemmen vgs.

Anbefalte innlegg

Gjest Må velge snart
Skrevet

Avkommet vurderer disse to skolene pga valgt linje.

Har du ungdom som går/har gått der?

Positivt, negativt? Stabile lærere, greit miljø osv.

Alt du kan fortelle er velkomment, vil gjerne høre positivt og negativt.

Ungdommen tenker mest på stabile, greie lærere, foreldrene tenker like mye på miljø, kvalitet på undervisning ol.

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Askim er klart best siden den sosiale statusen er størst!

Gjest Må velge snart
Skrevet

Askim er klart best siden den sosiale statusen er størst!

Vi har hørt at det er en del drog og litt hardere miljø i Askim, vet du om det stemmer?

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Vi har hørt at det er en del drog og litt hardere miljø i Askim, vet du om det stemmer?

Der det er større konurranse er det vanskeligere ja, men om man greier å hevde seg får man mer igjen.

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Der det er større konurranse er det vanskeligere ja, men om man greier å hevde seg får man mer igjen.

Ps. Jeg bor ikke i nærheten av de skolene. Jeg har ikke engang videregående skole. Jeg svarer på genrelt grunnlag.

Gjest creeping death
Skrevet

Ps. Jeg bor ikke i nærheten av de skolene. Jeg har ikke engang videregående skole. Jeg svarer på genrelt grunnlag.

*knegg*

Gjest Må velge snart
Skrevet

Hvorfor gjør du det? Jeg er ikke ute etter en livsdiskusjon, men direkte erfaringer med de aktuelle to skolene.

Kan du være så vennlig å lage din egen tråd med det emnet du er ute etter å lage en diskusjon rundt.

Gjest Østfolding
Skrevet

Jeg har to barn, som har gått på Askim vgs. Ene gikk på studieretningsfag den andre gikk på yrkesfag. Begge oppnådde gode karakterer og vi opplevde ikke noe negativt med skolen, tvertimot, begge barna var glade og fornøyd med å gå på denne skolen.

Skolen legger opp til at elevene skal greie seg selv og ser på de som voksne individer som må ta ansvar for egen læring.

Dette er en stor skole, og det er bare få av de ansatte som vi hadde kontakt med og da barna ikke hadde problemer av noe slag, så har kontakten vært minimal, men meget hyggelig og seriøs.

Jeg kan anbefale skolen.

Gjest Må velge snart
Skrevet

Jeg har to barn, som har gått på Askim vgs. Ene gikk på studieretningsfag den andre gikk på yrkesfag. Begge oppnådde gode karakterer og vi opplevde ikke noe negativt med skolen, tvertimot, begge barna var glade og fornøyd med å gå på denne skolen.

Skolen legger opp til at elevene skal greie seg selv og ser på de som voksne individer som må ta ansvar for egen læring.

Dette er en stor skole, og det er bare få av de ansatte som vi hadde kontakt med og da barna ikke hadde problemer av noe slag, så har kontakten vært minimal, men meget hyggelig og seriøs.

Jeg kan anbefale skolen.

Tusen takk for din erfaring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...