Gjest akdf Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 ...når jeg har hatt noen sykedager i det siste? Jeg ville ta ut en feriedag i forbindelse med en helgetur jeg skal på snart. Jeg jobber på et kontor hvor vi ikke akkurat drukner i arbeid, for å si det sånn. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Arbeidsgiver har sin fulle rett til å nekte deg en fridag, spesielt hvis du har vært mye borte i det siste. Hva som er poenget med det hvis ikke arbeidsmengden tilsier at du trenger å være der, er en annen diskusjon - men retten har han... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Arbeidsgiver har sin fulle rett til å nekte deg en fridag, spesielt hvis du har vært mye borte i det siste. Hva som er poenget med det hvis ikke arbeidsmengden tilsier at du trenger å være der, er en annen diskusjon - men retten har han... Hvorfor antar du at arbeidsgiveren er en han? *vanskelig* 0 Siter
nick Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Selvfølgelig kan den det: http://img.moronail.net/img/6/0/5560.jpg 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Hvorfor antar du at arbeidsgiveren er en han? *vanskelig* ''Hvorfor antar du at arbeidsgiveren er en han?'' Vet du? Jeg tenkte på akkurat det samme da jeg skrev innlegget, at jeg skulle ha skrevet h*n... Men det ble nå bare slik:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.