Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her planlegges det vennefest (gutter) med pizza og film! Men hvilken??

Tiddligere har filmer som "Dum og dummere" og "Wayne's world" blitt vist med stor suksess. Filmen m ikke være for lang - må ha tid til annet enn selve filmen også, og komedie hadde vært topp!

Tips mottas med takk!

Mary Poppins
Skrevet

The Hangover er helt sinnsykt morsom

Gjest Silver Fairy
Skrevet

"Jalla jalla" og "Kopps!" :-)

Skrevet

Er det de som ønsker komedie?

Her går det filmer som "fast and the furious" med stor suksess på slike guttesammenkomster.

Action og humor, ingen slår "Rush Hour"

:D

Gjest synes vi nå
Skrevet

Det regner kjøttboller er en hit her i huset. .For 12 åring, 7 åring og mor og far!!

Ellers så er jo en natt på museet , både 1 og 2 gøy da.

hidi, the scorpion
Skrevet

"Rat race", må bare være perfekt;)

Skrevet

The Hangover er helt sinnsykt morsom

Ja, den så vi faktisk på kino i fjor :-)

Men er litt usikker på om jeg "tør" vise en film med 15-årsgrense til andres unger... Ikke alle foreldre liker slikt, selv om en 12-åring kunne ha sett den på kino;-)

Skrevet

"Jalla jalla" og "Kopps!" :-)

Takk for tipset - skal viderebringes til han som (forhåpentligvis) skal ta beslutningen :-)

Skrevet

Er det de som ønsker komedie?

Her går det filmer som "fast and the furious" med stor suksess på slike guttesammenkomster.

Action og humor, ingen slår "Rush Hour"

:D

Takk for tipsene, men tror vi går for mer komedievarianten :-)

Skrevet

Det regner kjøttboller er en hit her i huset. .For 12 åring, 7 åring og mor og far!!

Ellers så er jo en natt på museet , både 1 og 2 gøy da.

Kjøttbollefilmen høres morsom ut, men 13-åringen har vært klar og tydelig på at han ikke vil ha animasjonsfilm, dessverre!

Natt på museet 1 & 2 har både han og flere venner sett, og de er jo bra:-) Takk for svar.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, der var det mange kjente med! Skal videreformidles!! :-)

Jeg så den alle tre barna + en nevø. Jeg og nevøen min fikk skikkelig latterkramper, så tårene trillet....;)))

Har sett den to ganger, og tror den tåler å bli sett enda flere ganger!

Skrevet

Ja, den så vi faktisk på kino i fjor :-)

Men er litt usikker på om jeg "tør" vise en film med 15-årsgrense til andres unger... Ikke alle foreldre liker slikt, selv om en 12-åring kunne ha sett den på kino;-)

Skal du vise en 15-årsgrensefilm for 12-13-åringer så avklar det med foreldrene først!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...