Gå til innhold

Dette undertøyet er kvinners favoritt

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hmmm sexy er det vel ikke akkurat, men sikkert godt å ha på selv om jeg hater høye trusestrikker ;)

Skrevet

Alt til sitt bruk vet du.. :o) Man kan jo fint stæsje seg opp i noe lekkert innimellom, men komfort er viktigst til daglig.

Når det er sagt er den der i overkant stor for meg, men hipsters er både behagelige og sexy synes jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes ikke den så spesielt behagelig ut. Jeg liker å ha lite stoff under buksene/strømpebuksene/tightsene mine.

Skrevet

Å, sånne har jeg ikke sett på superlenge og langt mindre hatt på.

Ikke synes jeg det er snevet sexy og ikke klarer jeg å se at det kan være så utrolig behagelig heller å ha så mye stoff over alt :S

Selv foretrekker jeg små trekanter, men meg om det altså :D

Gjest kjøkkenklut
Skrevet

Det blir fredeligere. En slipper menns interesse.

Gjest uuuuuuuuuuurk
Skrevet

De er jo superkomfortable :)

Men spesielt nå når jeg er gravid da, men sånn ellers og.

Før jeg ble gravid sist likte jeg best stringtanga...

men etter at jeg fikk min første kan jeg ikke fodra de.

Da heller bestemortruser - eller såkalte boksere.

Mye mer komfortable :)

G-streng er uhygienisk - tenk deg at strengen gnager opp i rassen på dama.... urkkkkkkkk

candyqueen_83
Skrevet

Jeg liker også komfortabelt undertøy, men denne trusa var litt drøy da :P

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Alle kvinner er ikke 18 år og har knallfin kropp, vet du. ;-) Det er sikkert kvinner fra "18 - 80" som har svart og da er det ikke rart at den sexye blondestringtrusa ikke kom opp som favoritt numero uno. :-)

Skrevet

Hver sin smak. Jeg kommer nok aldri i hele mitt liv til å tre på meg noe slikt!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...